Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettallmänt-viktsnack
Läst 976 ggr
Fridaaaa
0

Aktivitetsband

Vilket aktivitetsband rekommenderar ni till vettigt pris som går att synka med runkeeper?

Som mäter sömn, steg, kalorier….

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Stephanie
0

Själv har jag en Fitbit Flex som jag använder. Men jag skulle ärligt talat inte säga att den är värd pengarna heller. Mer en kul grej, men inte värd så pass mycket som den kostar ändå… Det jag gillar mest med den är att hålla koll på sömnen 🙂

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Fridaaaa
1

#1 Nej då är den ingen alternativ 😕 Plus går över min budget.

Glömde skriva: Budget max 500 kr

Stephanie
0

Jag hade tur och fick min, då min syster vann den och gav den till mig i julklapp 😂

jiim
0

Jag tror inte att de hjälper med träning såvida de inte har aktiv pulsmätare. Då hamnar man på 1500kr plus. Annars är det mest som en kul grej…

Sen är det nästan ironiskt roligt att de påstår sig kunna mäta kaloriförbränning…

Jag hade nog sparat de dära 500kr :)

Fridaaaa
0

#4 Jag ska ha den enbart för det jag skrev i #0.
Det stämmer för många som har bandet, inte exakt kan det ju inte mäta men på ett ungefär.
Ja alla har vi olika åsikter, jag tror inte att det är bortkastade pengar.

Eftersom jag räknar på ett ungefär kcal per dag så är det toppen att ha ett sånt band så ser jag hur mycket jag förbränner på ett ungefär.

fridaas
0

#1 vad är det med bandet du inte rekommenderar? Jag är toppennöjd med mitt, ändå nackdelen är väl appen inte är på svenska. Och 600:- för den tyckte inte jag var så farligt.

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Stephanie
0

#6 Jag tycker bara inte att funktionerna är värda priset. Men jag gillar den ändå :) Trots att min är trasig efter en månads användning och jag nu väntar på en ny ;p

Trixter
0

Ett tips är att members.com just nu har erbjudande på fitbit flex, 239kr.

Det brukar ta slut snabbt dock