Viktkompis / Peppkompis 15-17 år!
Hej alla träningsintresserade folk!
Jag är en tjej på 15 år som har ett rätt så stort komplex om min vikt, kropp, osv, som söker en peppkompis!
Det är så att jag har frågat en massor av personer i min klass, vänner och så vidare om någon av dom vill träna med mej, och det sket ju sig. Har heller ingen kompis att bli peppad av och peppa till!
Och därför är jag otroligt desperat över en tjej/kill peppkompis mellan 15-17 år som också känner att hen behöver en för att inte behöva slösa på ett årskort för att man tröttnat!
Som sagt, mitt mål är att gå ner i vikt, runt 5-10 kilo, genom att springa på löpbanden för det mesta. Vi skulle kunna tillsammans peppa varann varje dag via mejl/kik/skype(via chatten dock)/eller någon annan social media som jag glömt. Vi kan även fråga varann om den andre har något tips på nån god smoothie eller återhämtningsmåltid, eller om hur den andra har planerat sin träning! (Har aldrig vart på gym förut, så jag är verkligen taggad!) Om det är någon där ute som är i samma behov av en peppkompis som mej, så får ni inte tveka å skriva till mig på min mejl: zejja@hotmail.com , jag skulle bli jätte glad då!
Jag har allt jag behöver, förutom någon att peppa och bli peppad av!
Ha en fin vecka!🙂
Sarah
Varför hålla på att mixtra med vikten när du är så pass ung som du är? Det är inte ett dugg hälsosamt och kan ska obalans i kroppen så att du får problem med hormonerna i kroppen. Nu vet inte jag om du är överviktig ens eller om det rör sig om estetiska kilon men om du ska ändra på dina vanor och bli hälsosammare så se till att du har balans i hur mycket du rör på dig och hur mycket du stoppar i dig.
Var bor du?😉
jag vill också ha en pepp vän!!! jag bor i sthlm!
Jag bor i göteborg o om nån har gymkort kan vi gymma tillsammans på nordic :)