Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikett: allmänt-viktsnack
Läst 1059 ggr
sagat
0

Är smal men ser mullig ut ????

Jag har pendlat mellan 54-60kg några år men alltid känt mig smal, jag är 168cm så jag är ju rätt lång också.. men många frågar om man har gått ner i vikt titt som tätt fast jag inte har pendlat i vikt… varför tror folk att jag är mullig när jag är smal? Folk som "aAa sist jag såg dig hade du mer former" men jag vägde exakt samma vid den tiden… Många som har du gått ner i vikt? ? Nä äää! !!! Ser folk mig som tjock? ?? Jag väger typ alltid 57kg när jag inte pendlar. .. nu väger jag 55kg och syrran som är 160cm och väger ca 60kg tror inte att jag ska kunna komma i hennes kläder.. jag fattar ingenting :( jag är smalare än henne .. varför ser jag mullig ut när jag inte är det? ??? :(

Stephanie
2

Det är ju skillnad på att vara smal och att väga lite. Jag är rätt mullig, men väger inte speciellt mycket. Det handlar bara om att all min vikt är fett, inte muskler 😃 Så din syster kan absolut vara smalare och väga mer än dig.

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

sagat
0

Aa fast hon är inte smalare, hon har större lår, rumpa ja allt..

[Túrwen]
1

Förstår inte varför folk tar sig friheten att kommentera friskt över andras kroppar särskilt när personen man säger det till verkar känna sig osäker…Tvivlar att du ser mullig ut på något sätt.. Kan vara att du gått ner i fett vikt och upp i muskler istället eller att man samlat på sig mer vätska under vissa perioder och därför sett lite större ut men förstår inte varför det skulle vara relevant för folk att kommentera?

sagat
0

jag håller med dig #3, varför måste folk kommentera hur jag ser ut? , vad spelar det för roll hur mycket fett på kroppen jag har?

KunskapÄrMakt
0

För att folk är idioter och vett och etikett är sällsynt numera, tyvärr! Folk tar sig rätten att kommentera allt möjligt som de inte har med att göra.

sagat
0

ja det är inge kul när folk kommer fram och frågar om jag har gått ner i vikt för att sist vi sågs hade jag mer fett på kroppen :/ , jag frågar inget om det eller så de bara vräker ur sig… jag tror inte att jag har sagt det till någon? kanske någon som har haft problem med vikten och kämpar för att gå ner i vikt och man ser att personen har kämpat kan man väl ge en komplimang men de folk säger till mig är juh att de tyckte att jag va större förut.. inte så kul

nypisnina
0

#3 Håller med, det är rent elakt ibland. Jag vill helst inte att man kommenterar min vikt alls om jag inte nämner den själv, men folk ser nog inte vad de gör när de kommenterar den.