Motivationen är på topp!
Jag har gett mig fan på att gå ner i vikt. Började i söndags med en promenad på 1 km (har problem med fötterna så rätt som de är kan jag få jätteont och måste avbryta). Igår blev det en promenad på 2,68 km och det är långt för att vara mig. Kunde gått längre men som sagt, vill inte överanstränga fötterna. Och idag blev det en promenad på 2 km och efter dessa promenader syns det redan skillnad på vågen! Det gör mig supernöjd och ger mig motivation till att fortsätta. I söndags stog vågen på 78 kg, igår 77,7 och imorse 77,3! Jag promenerar på fastande mage på morgonen då jag hört att man bränner mer fett på det viset. Har märkt att jag blir mindre hungrig under dagen också när man gör så vilket har gjort att jag ätit mindre :) Är det någon mer som tränar på fastande mage?
Nu förstör jag säkert glädjen men man kan skilja från dag till dag. Jag personligen väger mig max 1 gång/vecka, känner att det ger mer rättvist eller vad man ska säga, siffra.
Det är väldigt lite som skiljer med förbränningen om man äter på fastnade mage eller inte. Jag kan inte gå långpromenad på 6-7 km och mer på fastnade mage, då orkar inte kroppen. Men alla fungerar vi olika :)
Men bra jobbat med promenaderna! :D Det är så skönt när man kommer ut och känns så bra i kroppen sen :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag väger mig varje dag och har alltid vägt runt 78-78,8 kg dom senaste veckorna :)
#2 Mjo kan man göra men menar bara att det är helt naturligt att man kan skilja från dag till dag, jag skiljer ibland både 1-2 kg från dag till dag nämligen, så ville bara nämna det 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.