Sommarrutiner viktminskning
Nu när det är sommar så tycker jag att det blir svårare med rutiner med mat och vin, hur gör ni för att inte gå upp i vikt under sommaren och för att hålla motivationen? :)

Jag går oftast ner på sommaren för att jag rör mig mera och gör mera grejer så då är jag inte lika intresserad av att äta.
>>>Malum domesticum<<<
Jag äter mindre lagad mat nu på sommaren men har inte gått ned något har dock blivit fastare i kroppen eftersom att jag fortfarande tränar mycket. Jag hoppas på att ligga under 60 gränsen vid månadsskiftet (2,5 kg kvar till 60) så ska skärpa mig betydligt. Vanligtvis går jag ner i vikt på sommaren pga värmen och minskad aptit det kanske inte kommit så naturligt denna sommar just pga att det varit dåligt väder. Motivationen sitter just nu i att kunna visa mer min kropp utan att skämmas istället för att gömma sig under stora kläder ock skämmas.
Kan inte hantera mitt inlägg eftersom att datorn inte vill med sig, Men ska tillägga att jag inte tycker att någon som är större än mig ska skämmas på något sätt. Har lite problem med min självbild så det gäller oftast bara mig själv medan jag kan se skönheten i allt runtomkring.. (sorry om det blev för mycket OT)
Ja det låter ju bra men som sagt har det varit dåligt väder den här sommaren hah. Jag har fortfarande liste svårt då personer bjuder mig på godsaker att kunna säga nej, måste öva ;) Ska till cypern all inclusive o då får vi se hur det går men som sagt det borde ju finnas mycket frukt och där är det ju varmt så då äter man nog inte lika mycket
Jag går ner i vikt på sommaren. Jag äter sämre på grund av vädret och sen tränar jag mera eftersom jag har inte så mycket annat göra (är ledig hela sommaren).
Har redan gått ner två kg på 11 dagar.
På vintern är det dock värre för jag vill hellre hålla mig inomhus då. :)