Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettallmänt-viktsnack
Läst 2340 ggr
valfisken
0

Stödgrupp/Peppgrupp

Hej!

Ny här på sidan men absolut inte ny som överviktig då jag dragits med övervikt sedan tonåren. Sakta men säkert har jag gått upp varje år och väger nu 108 kg till mina 168 cm (alltså min längd, inte omkrets runt magen eller dyl).  Är född -84.

Tänkte höra om det kanske redan finns någon stödgrupp antingen här i forumet eller på t.ex. skype? Eller om någon är intresserad av det. På skype kan man t.ex. chatta flera stycken (om man inte vill prata förstås) och kanske gå igenom hur dagen varit, be om tips och råd, sätta nya mål för morgondagen etc. Blir kanske "roligare" att gå ner i vikt med andra. 

Några tungviktare som vill hänga på?

[LadyK]
0

Skype hade jag kunnat tänka mig. 👍

Milkshake
0

Kan absolut tänka mig skype!

valfisken
2

Vad kul att ni har svarat! GladJag hade inga förväntningar att någon skulle svara alls faktiskt. 

Ska vi bestämma ett datum och tid som vi hörs på skype? Mitt skypenamn är Valfiskens (notera s:et på slutet!), adda mig så styr vi upp något!

Är det någon annan som vill vara med så lägg till mig på skype så fixar jag det 🙂

[LadyK]
0

Har skickat på Skype.

Milkshake
0

Också addat dig på skype. 🙂

[angel62]
0

Har startat en blogg som handlar om hälsa och välbefinnande , är ni intresserad så kika in på www.healthandwellness.bloggo.nu         Kanske kan hjälpa att peppa er och peppa  varann till ett bättre välbefinnande. Tänker skriva och dela med mig av många hälsotips där. välkommen.

valfisken
0

Uj hej på er från en förkyld valfisk! Jag loggade in här varje dag och körde på skype och sen kom väl annat i vägen som gjorde att detta bara rann ut i sanden. Jag har kört igång skype nu men har inte fått några kontaktförfrågningar, men det kanske beror på att båda måste vara online samtidigt? Iaf, jag är tillbaka och kör gärna igång med peppgrupp på skype!

[LadyK]
0

Har skickat kontaktbegäran igen. 

😃

valfisken
2

Nu är ni båda addade 🙂Om nån mer vill vara med så hojta till eller adda mig på skype: Valfiskens

Hörs på skype!

redheadgeorgeous
0

Jag vill gärna vara med :)

Hannah

http://bokstavsmama.blogspot.com/

skippy
0

Samma här!  Detta har jag länge väntat på.

Xiv
0

Jag med!

[LadyK]
0

Vill ni PM:a mig Era skype så lägger jag till Er. Vill inte skriva ut min här… 😛

mickiz94
0

Jag vill gärna vara med :)

“It's easy to look at people and make quick judgments about them, their present and their past, but you'd be amazed at the pain and tears a single smile hides. What a person shows to the world is only one tiny facet of the iceberg hidden from sight. And more often then not, it's lined with cracks and scars that go all the way to the foundation of their soul.”
Sherrilyn Kenyon, Acheron

skippy
1

adda mig på caroline.seecret så skapar vi en grupp =)

[LadyK]
0

Har skickat förfrågan till dig.

skippy
1

gött, jag har accepterat.  😃Har ni skapat en sådan grupp ännu?  Annars kan jag skapa en. :)

[LadyK]
0

Skapa du en grupp. 👍

skippy
1

LadyK, har gjort det nu.  Har även bjudit in dig i gruppen,   Vet inte riktigt vad den ska heta men döpte den hittils till Viktpeppsgruppen .

skippy
0

Om någon mer vill bli med i gruppen så kan ni adda mig på caroline.seecret så lägger jag till er i gruppen.  Än så länge är vi 4 personer. =)