Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettkost
Läst 1472 ggr
redheadgeorgeous
0

Nyttigt fredagsmys?

Någon som har tips på gott, billigt och nyttigt fredagsmys? :)

Hannah

http://bokstavsmama.blogspot.com/

Haku
4

Grönsaker och dipp.

Scorpio97
3

Popcorn (ej mikropop, utan som man gör själv) anser inte jag är så onyttigt. Annars typ grönsaker och dipp, nötter eller kanske vispad grädde med bär. Beror ju lite på vad man anser vara onyttigt/nyttigt också (:

//Jessie

[Lilyz]1
1

Jordgubbar och andra bär är väldigt gott! Ät dem som de är eller med till exempel vaniljkvarg eller mixa till en mumsig smoothie, själv älskar jag att göra smoothie på frysta bär och lite banan i. 😍

VildaVittra
1

Fondue med buljong är bra och nyttig plockmat, till det serverar man en massa grönsaker och nyttiga såser/salsor. 

En klassiker om man är sugen på glass är att mixa frysta jordgubbar med kesella, sötar gör man efter behag.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

skippy
3

Världens godaste efterrätt.  

Lightglass med mikro-tinade hallon.   Desto godare om hallonen är lite varma så att glassen smälter ihop med hallonsaften.

jiim
2

Gör egen glass på vispgrädde och någon smaksättning. Exempelvis kakao. ;) helt utan socker. Naturella nötter är också nyttigt och gott! Eller varför inte hallon eller blåbär?

Zepp
1

Räkor/andra skaldjur och vitt vin!

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

graleh
3

Smoothies på frukt och bär och/eller raw kladdkaka.

It's nice to be important, but it's more important to be nice!

redheadgeorgeous
0

#8 vet du något bra recept på raw kladdkaka? :)

Hannah

http://bokstavsmama.blogspot.com/

Zepp
0

Näe, det har jag inte men de har färska räkor på fiskbilen och vitt vin på systemet!

jossan...
0

fruktsallad, grönsaker m. dipp, bär och smoothie är väl det jag har, behöver också lite nya tips;)

Gud vad bra jag stavar…

Zepp
0

Gratinerade havskräftor och/eller löjromstoast?

[Devya]
0

Jag ser till att äta god och hälsosam mat varje dag och därmed känner jag inte ens av ett behov att äta något annat speciellt om helgerna. Med andra ord ser jag alltid fram emot middagstid.

Nåja, ibland tar jag och avnjuter en kopp cappuccino, men ett glas vatten med c-vitamin brustablett fungerar lika ba för mig också. Tycker att det är mumsigt. :)

Fridaaaa
1

#12 Hur gör du toast nyttigt? Tänker vitt bröd är ju inte så nyttigt :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Zepp
0

Man kan göra den på tunna skivor surdegsbröd om det skulle knipa!

Nu var det inte för mig.. men om alternativet var chips så hade jag valt löjromstoasten även om den var på vitt bröd!