Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettallmänt-viktsnack
Läst 786 ggr
Fridaaaa
3

Känner mig peppad :D

Imorgon ska jag & sambon upp till gymmet. De har erbjudande nu att om man tecknar innan 14 feb, så har man ingen bindningstid på ett 1 år, utan man kan säga upp när som, med bara 2 månaders uppsägningstid, vilket är toppen :) Annars hade jag inte tänkt ens på det.

Då har man tillgång till gymmet, gruppträning och simmet :) 
Tänkt ge det en chans till och känner mig motiverad när han också ska börja istället för att vara där själv :) 

Så nu ska det sista bort! Och snygga till magen och lår ;) 
Gått extremt dåligt nu, pga personliga anledningar osv, så nu är jag på gång igen! :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Daybreak
1

Riktigt bra erbjudande, hoppas gymmandet går bra! Tänk bara på att personer som tränar mycket ofta tenderar att också äta mer för att kompensera. Ska du bygga muskler så är det såklart helt okej, men är viktminskning ditt mål så bör du vara medveten om att ökad träning inte nödvändigtvis betyder ökad viktnedgång, ifall du inte håller koll på dina kalorier! Lycka till!

Fridaaaa
0

#1 vill minska sista i vikt samt få snyggare kropp :) Blir träning max 3 ggr per vecka :)

[Kaoskaos]
0

Hejja hejja :) styrketräningen är toppen för viktnedgång :D ju mer muskler desto mer förbränner du , Sen som #2 säger så kanske det inte syns på vågen då muskler väger mer än fett men som jag ser redan skillnad på kroppsformen av styrketräning :D

Fridaaaa
0

#3 Ja jag både väger och mäter mig :)
Men man går inte "upp" så mycket i just muskler per år i snitt :)
Men det vet jag och därför mäter jag mig med :D

[Kaoskaos]
0

#4 härligt :) jag är dålig på att mäta mig , tycker det är så svårt att mäta på samma ställe :P så jag kör enbart på syn och våg . Lycka till

Fridaaaa
0

#5 Ja jag med, ska bli bättre på det :) Tycker med det är svårt att mäta på samma ställe haha! :)

Elsaharr
0

Härligt! Heja Frida :D

Zingo ;D

Aniara14
0

Ifall ni ska simma så kan väl eran stora hund också få följa med…?

Jag kan slå vad om att hon skulle vara hur gullig som helst i röd baddräkt med vita prickar på, ha ha 😃😃😃

An ounce of prevention is worth a pound of cure

Fridaaaa
0

#8 Haha! Hade varit något det 😉