Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettallmänt-viktsnack
Läst 840 ggr
[min_viktresa]
0

Viktminskning!

Jag har jojobantat så länge nu! jag vet inte hur jag ska komma ifrån det, jag tror strikt kaloriräkning inte funkat för mig personligen då jag blivit så "besatt" av mat att jag så lätt gett upp, jag ska försöka ligga på runt 1500 kcal eller mindre men jag kommer inte vara supernoga med att väga upp allting osv. Jag rör mig redan mer än förut oftast är det kort men det är bättre än inget.. min startvikt är 70 kg till 162 cm om jag inte sätter igång och bantar nu så kommer jag bara fortsätta gå upp! min första målvikt är 65 kg, är det någon mer här inne som bantar? jag vill gärna dela tankar med någon mer här inne som bantar typ för motivation och liknande och så kanske man kunde ha lite kontakt om hur det går för varandra :)

vi hörs!

Mimmi-00
0

Hej. Kag delar gärna din resa o "reser" tillsammans. Jag har också jojobantat hela mitt vuxna liv o nu är det dags igen men med målet att hålla en vikt. Första målet är 5 kg o där vet jag att kag mår ok men det är så svårt med dessa tillsynes få kilon. Jag ska äta likt GI o röra mig mer så får vi se. Mitt största dilemma är chokladinköp. Är mer åt beteendestörningar. Kan inte låta bli att löpa när jag handlar mat eller så fort jag är nära en kiosk. Detta måste kag jobba hårt med!!!!