Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettbantningsmetoder-och-preparat
Läst 1575 ggr
Jordgubben94
2

Magsäcks operation.

Hej allihopa. Jag har en mamma som har gjort en magsäcksoperation och jag är så otroligt stolt över henne och väldigt glad för henne att hon han klarat den. Hon gick ner över 60 kg och är så otroligt stolt över henne. Men så finns det vissa som tydligen inte är så stolt över att hon har har klarat den och att hon inte förtjänade denna operation. Jag är riktigt stolt över henne hon gjorde en med titthål och två dagar senare fick hon göra om den för hon fick likasch och detta gjorde henne ännu starkare och ännu mer modigare. Men jag kan inte fatta att man har mage o säga att man inte förtjänar o göra en operation bara för man kanske fortfar de är kraftig men man väger ändå inte lika mycket längre. Jag blir så himla arg på sånna som säger sånt och jag vill bara säga att jag är så himla stolt över min mamma och det var för 10 år sen hon gjorde sin operation. Mvh jordgubben94

AilyAdams
0

Jag vet inte säkert, men jag tror att det finns ett forum för magsäcksoperationer här på iFokus. Kolla runt lite så hittar du det säkert.

Och självklart ska du vara stolt över din mamma. Vad andra människor tycker och tänker är oviktigt. ❤️

Heter det De eller Dem?

Karmatarerskanise
0

Www.viktoperation.ifokus.se

Det viktigaste är att din mor mår bra.