Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettallmänt-viktsnack
Läst 1231 ggr
[Marshmallows]
0

pulverdiet

Har någon av er testat pulverdiet? alltså typ som nutrilett eller naturdiet osv ? 

Hur var det/hur länge höll ni på? gick ni ner i vikt(hur mycket, hur snabbt) och hur gick det när ni var klara med dieten?

(jag vill helst bara ha kommentarer av dem som testat)

Karmatarerskanise
0

Använd sökfunktionen så hittar du många trådar om det.

[Marshmallows]
1

Har redan gjort det men ska söka lite mer, ville bara skapa en ny och det ökar ju också aktiviteten lite på denna sajt ?

Karmatarerskanise
0

Behövs dock inte 100 tals trådar om samma sak :) Det står i princip samma i alla. Aktiviteten ökar ju lika mycket om du skriver i en redan existerande. Kanske mer eftersom de som skrivit i tråden ser att tråden är uppdaterad.

[Marshmallows]
1

#3 dem trådar jag hittat är ju gamla men jag har säkert letat dåligt också, tyckte bara det kändes kul med något nytt  men om det är ett problem kan admin på sajten ta bort detta inlägg.

AilyAdams
0

Jag har bara testat Cambridgekuren för många år sedan. Jag tycker det fungerade jättebra. Gick ner 30 kg lätt på bara några månader. Slapp bry mig om matlagning och annat. Att jag sen gick upp det igen och lite till är ju en annan story… 😞

Heter det De eller Dem?

Karmatarerskanise
0

Har du använt "sök"? För det är inte länge sedan senaste tråden. För övrigt är det väl bra med äldre trådar då du frågar om erfarenheter ;)

[Marshmallows]
1

#6 Som jag sa tidigare i tråden ja det har jag… men jag fick då mest upp gamla resultat, men det spelar väl ingen roll nu.. tråden är redan skapad jag kan inte ta bort den och åter igen är detta ett problem får admin ta bort detta inlägg- det är inte viktigt för mig jag tyckte bara det kändes lite kul att starta en ny tråd.

Reipas
0

Intressant skymning! Flera månader! Åt du bara cambridge eller blandade du med vanliga måltider? Gjorde du det själv eller i samråd med vården?

AilyAdams
1

#8 Jag åt bara Cambridge och helt på eget bevåg. Kan nog ha varit i 4 månader eller något mindre.  Inte något jag skulle rekommendera någon idag, då det stympade mig rejält socialt, men det är en erfarenhet. Och ts frågade inte om min åsikt, bara min erfarenhet.  ❤️

Många har helt klart lyckats med VLCD men inte genom att bara avbryta och gå tillbaka till gamla vanor som jag gjorde. Det kräver lite mer arbete än att bara blanda pulver. 😞

Heter det De eller Dem?

[Marshmallows]
1

#9 Intresserad både av åsikter och erfarenheter :)

plumplum
0

jag har kört tre veckor vlcd och det va ganska tufft men man vänjer sig :) gick ner ca 6 kg. körde igång igen idag tänkte köra kombinerat alltså både pulver och kalorisnål mat :) denna metod funkar bäst för mig för att behålla motivation och gå ner snabbt i vikt, jag har lyckats behålla den vikten plus -2 kilo till efter de tre veckorna jag körde förra gången så jag är mer än nöjd :)

markazits
0

Jag kör bara pulver 3 dagar i veckan - skulle inte klara av att bara äta sådan mat. Har däremot folk i min närhet som gått månadsvis på pulver och förlorat vikt därefter. 

//Maria
http://www.markazits.com

Reipas
0

Är nu på min 5:e dag och mår hyfsat: inte så hungrig, men fortfarande matt.  Har sedan igår fått lite ont i halsen och stundom värmekänslor i kroppen. 

Ni som kört pulver förut, känner ni igen detta - är det något som är vanligt pga nya dieten, eller håller jag på bara att kanske bli förkyld? :O

Karmatarerskanise
1

Halsont har ingenting med dieten att göra.  Däremot är du mer mottaglig för infektioner eftersom du svälter din kropp.

AilyAdams
1

#13 Jag skulle tippa på att du har en infektion i kroppen. Det är sådana tider. Vi är lite för snabba med att klä av oss när solen kommer fram. Sol🙂

Heter det De eller Dem?

hannaake
0

Hejsan jag kör med nutrilett och herbalife produkter båda fungerar jätte bra för mig .