Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettallmänt-viktsnack
Läst 685 ggr
Emma4455coolis
0

Efter man nått sitt mål...

Hej!

Jag hade tänkt börja träna och gå ner lite i vikt! Jag är redan på andra dagen och det går hur bra som helst! Jag har klippt ut allt sockar-aktigt och pasta samt ris, annars äter jag normala mängder osv.! 

När det kommer till träningen så powerwalkar jag 5000 steg på morgonen och 5000 på kvällen, så jag går ca 10,000 steg per dag, jag springer även lite då och då under mina powerwalks!, jag tränar även workouts från lumowell och XHIT på youtube varje dag, MEN! Jag har en liten fråga, vad händer när jag vill stanna i vikt? Alltså jag har nått mitt mål, vill inte gå upp eller ner mera? För då känner jag att jag vill äta sötsaker lite då och då och inte träna så mycket som nu? Men det känns som om min kropp har vant sig vid 10,000 steg och träning samt en hälsosam kost och att om jag börjar äta onyttigt lite, kommer jag att gå upp igen!

Och! Hur är det med att ha en cheat day? Är det bra eller inte? Förannars kan jag klämma in en cheatday och vilodag på söndagen, där jag får äta lite pasta osv. :D

Karmatarerskanise
0

Träning gen bör du inte sluta med. Men man kan släppa lite på maten.

Emma4455coolis
0

#1 Okej! Tack! Men hur mycket i veckan? ska jag köra lika mycket som jag gör nu? eller ska jag släppa liiite på träning

Karmatarerskanise
0

Det får du testa och se.

Emma4455coolis
0

#3 Okej! :D