Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettallmänt-viktsnack
Läst 1150 ggr
[LadyK]
0

Sjuk och deppig.

Jaha så var man sjuk igen… Har denna hösten drabbats av den ena förkylningen efter den andra med avbrott i träningen på en vecka i stöten nu var det dags igen, fick gå hem från jobbet i tisdags med feber och influensasymptom. Har inte tränat sen i måndags och när jag vägde mig i morse så har jag gått upp 2 kilo trots att jag ligger på ett kaloriunderskott. Så fort jag inte tränar så flyger kilona på mig igen, är så tröttsamt då jag har nått min sen länge satta målvikt men ändrat den och vill ner något kilo till. Känns som om jag inte gör annat än börjar om och om igen. Ville bara kräka av mig lite…

RosaMoln
1

Du kommer fixa de där kilona när du frisknat till, men förstår att det måste vara riktigt tråkigt när man under en lång period inte fått känna sig riktigt kry. Krya på dig och nya tag när du känner dig bra!

[LadyK]
0

Tack. Jo jag tar tag i det igen, är förbaskad på vågen då jag vet att det bara är vätskeobalans eftersom jag inte tränat. Drog på mig mina tightaste jeans istället och de satt som en smäck så känns lite bättre idag.

PS ska jogga en lätt 3 km runda imorgon då jag idag känt mig bra och rastlös hela dagen.

RosaMoln
0

Ja vatten är lätt att samla på sig, mäter du något ellet är vågen det avgörande? :) Härligt med jeansen och att du ska ut på en joggingtur, det gör gott med frisk luft och lite fart under fötterna.

[LadyK]
0

Nej är tyvärr dålig på att mäta utan går efter hur kläderna sitter.
Blev 3 km jogg och nästan 4 km promenix när jag var ute idag. Så skönt att vara igång igen. Gym i morgon.

RosaMoln
0

Kläder är ju även det en bra måttstock, heja dig!