Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikett: allmänt-viktsnack
Läst 1726 ggr
Hamsterb1231
0

Är jättesmal men har dubbelhaka

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej. Har ett problem som i princip förstör mitt liv. Jag är underviktig (väger 38 kg till 162 cm) men har en stor dubbelhaka. Varför har jag den? Måste jag gå ner ännu mer i vikt för att förlora den? Mår dåligt när jag ser mig själv och den förstör allt. Hur kan jag få bort den? Går de ens? Är under 18 så kan tyvärr inte göra nån operation. Lägger in en bild så att alla inte tror att jag är ätstörd och inbillar mig.

-Aida-
2

Tyvärr kommer inte viktminskning att hjälpa ditt problem, eftersom de inte beror på vikt. Du har mer hud runt de området, alla har olika mycket, har man mer så blir det som en så kallad dubbelhaka. En person jag känner är smal, underdiktig, hans dubbelhaka täcker hela hans hals för att de är så han blev skapad. Det enda som hjälper är att operera bort det för att strama åt i de området.
Andra hudområden som kan vara drabbade på samma sätt är under ögonen och ovanför ögonen,då ser det ut som påsar både ovanför och nedanför, för att de finns mer hud där.
Armar drabbas också av hud som hänger, många försöker träna bort det , så kallat gäddhäng går inte att träna bort eller gå ner i vikt för.

Sindri
0

Har du bara dubbelhaka eller känns det som om du är svullen på halsen?
Kolla upp sköldkörteln i så fall.

Karmatarerskanise
0

Det finns en frysmetpd som tar bort fettceller. Dyr.