Viktminskningstråd med bilder
Har på mig bh på bilden, har bara lagt upp för att visa min startbild. Väger nästan 85 kg och är 164 cm lång, behöver gå ner i vikt. Tänkte uppdatera tråden för varje 5 kg jag förlorar för att se om det är någon skillnad. Om det är för mycket med bilden så är det bara att ta bort den, om någon annan är på en viktresa kan den ju kommentera annars så gjorde jag tråden mest för mig själv att följa 😀 intressant att se vart man kan vara ett halvår från idag, bara att kämpa!
Trodde nästan det var jag som stod där!
Modigt gjort och jag tror att du kommer att nå din målvikt då småningom.
Hur ser din planer ut framöver? Kör du något kostprogram - tränar du extra?
Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.
Heja dig!!
Det ska bli spännande att följa dig på din resa.
Själv körde jag igång med LCHF i september då min make var tvungen att gå ner i vikt inför en operation. Han har gått ner ca15 kg redan. Själv har jag ingen aning i kg men 10 cm runt midjan så det är ju bra.
Följer du någon speciell diet, program eller dylikt?
Ha en fin dag!!
/M
#2: Fantastisk prestation - har det varit svårt.
Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.
#3: Inte alls egentligen men båda två hade mycket av ta av och det går fort i början. Maken köpte sig en träningscykel (som numer är en "inredningsdetalj" i vardagsrummet jag lärt mig acceptera) som han kör på en timme om dagen. Jag knallar i skogen med hunden, ingen annan träning än så.
Det ska bli spännande att följa din resa.. Jag har själv just hittat en metod som jag är eld och lågor i..
Jag har hållit på en och en halv vecka och har redan tappat 6 kilo..
Trodde inte att det var möjligt ens..
hur som..
Kommer som sagt att följa dig!
Önskar lycka till
Kram
Och tack för era kommentarer
Jag har ingen speciell metod så utan räknar kalorier, promenerar mer.
Vad kör ni andra för metoder? Och duktigt Ni som lyckats gå ner ✨