Ny Sajtvärd
I början av året åtog sig Anneli att starta upp Viktminskning.ifokus. Dock hände inget och sidan har sedan länge varit värdlös.
Igår fick jag dock klartecken från iFokus att jag kunde ta över spakarna.
Jag skriver detta för jag vill göra er uppmärksamma på att jag valt att behålla några av Annelie's artiklar. Jag tycker hon skrev dem bra. Skulle ni av någon anledning, få kontakt med henne och höra att hon inte samtycker, så hör av er till mig. :)
Dessutom vill jag välkomna mina två medhjälpare.
AnneN och Allamej.
//Ylva-Li
|| Studio Li (foto) ||
Grattis till Värdskapet!
Jag vet att Anneli startade upp började bra, men fick inte tag i några Medarbetare varav det blev för mycket att dra runt.
Men hon har inget emot att artiklarna är kvar.
Lycka till nu!
/Teigern
Lycka till med värdskapet! 

Japp, lycka till från mig med :)
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Lycka till Ylva-Li! Jag kommer att kika in ofta. Har du flyttat nu?
#9 Oj då! Vi hade samma problem med våra hundar. Dvs det tog litet tid tills antikropparna visade sig. Dessutom hade vi en gång ett chip som inte svenska tullen kunde läsa av. Idag har vi koll på allt och det enda som behövs är masktabletter/stämpel i hundpasset för att ta med hunden till Serige. Det är litet jobbigt om man åker ofta. Men hellre det än karantän.
Haha samma här! Jade's (katten) chip ville inte heller funka när vi kontrollerade det hos vet.. Vete sjutton hur de hade lyckats trixa till det.. :/ De måste ha glömt att kolla det innan de satte in det, hos den andra vetten. Nåja, vi fick sätta in ett nytt som fungerade. Hon ska få en andra spruta med så hon verkligen producerar titrar! Sen får vi hålla tummarna. På nåt sätt kommer hon med oss. Om inte i December så senare. :)
Puck hade hela 3.15 i titrar. Allt över 0.5 är toppen. Jade hade en miniskvätt på 0.05. Nu tror vi att det mest berodde på vaccinet hon fått först, nåt ihopplockat mot det mesta.. :/ Samt att hon hade Giarda, en mycket jobbig sjukdom, då hon kom till oss. Så hon orkade väl inte producera tillräckligt mycket.
//Ylva-Li
|| Studio Li (foto) ||