Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettallmänt-viktsnack
Läst 1174 ggr
Solaika
0

Får jag "skryta" lite?

Att komma till skolan idag, första dagen på sista terminen, gjorde väääldigt gott för mitt självförtroende Skrattande
Jag har fått så mycket kommentarer om att jag har försvunnit och komplimanger om hur fin jag är Skrattande. Många av klasskompisarna har inte sett mig sen typ februari o då va jag fortfarande typ 18 kg tyngre än jag är nu.

Det kändes verkligen så himla bra. Min sambo säger ju att jag är fin, lika mina föräldrar.. men de är ju partiska o "ska" älska mig oavsett Skrattande

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

denstore
0

Grattis! Jag vet precis hur du känner dig. En helgo känsla, faktiskt.

Solaika
0

Tack :D

Ja verkligen.. känner mig riktigt glad i själen ^^

Does it become a walk?

/Ida

Anne
0

Åh, vad kul :) Visst är det roligt med peppande kommentarer!

(Även om, måste jag erkänna, jag är lite kluven till just "vad fin du har blivit!". Jaha, och förut såg jag ut som ett troll, eller? :) Jag vet att ingen menar något illa, men jag kan inte låta bli att tänka lite så ändå…)

Solaika
0

Hehe.. jag har inte ens tänkt så =P Men o andra sidan så gör det mig inget.. för jag vet att jag såg ut som ett troll förut ;)

Does it become a walk?

/Ida

Yuki
0

Åh, vad roligt! Jag förstår att du är glad och stolt. Glad Kämpar man för något så når man dit…

Hoppfull
0

Åh stort Grattis!! Guud så roligt och vilket arbete du lagt ner! Jättekul!

Sedan håller jag med om att vi är alldeles för inprogrammerade på smal=fin   tjock=ful… det gillar jag inte hos mig själv… för jag ser ju så på mig själv… :(

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Solaika
0

Tack :D

Jag tycker absolut inte att tjock = ful.. o jag kände mig inte nå fulare som stor än vad jag gör nu isf. Däremot kände jag mig väldigt obekväm. Men för mig handlade det mer om att inte kunna ha de kläder jag ville och en värkande kropp. Jag tror oxå att jag mår så pass mycket bättre nu att min utstrålning har förändrats.. sånt tycker iaf jag är vad som påverkar mest om en människa är "fin eller ful" En stor person som är trygg i sig själv och utstrålar det tycker jag är mycket "finare" än tex en smal utan utstålning och egentryggheten.

Does it become a walk?

/Ida

Hoppfull
0

Absolut helt sant!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

AnneN
0

Grattis =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

David
0

Jätteskoj att höra. Grattis!!

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Solaika
0

Tack ska ni ha :D

Does it become a walk?

/Ida

Tinnie
0

Stort grattis till dig! :-) Vilken underbar känsla!

Solaika
0

Tack! Ja, det är det verkligen! Så skönt att känna självförtroendet växa :)

Does it become a walk?

/Ida