Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettbantningsmetoder-och-preparat
Läst 1556 ggr
KickanLilja
2008-08-27 10:06
0

Hälsovakten

Jag ska försöka prova det programmet, men förstår mig inte riktigt på det. Jag har registrerat mig på demoversionen och fyllt i alla uppgifter, nu ska jag välja vad jag ska äta. Kan man lägga till egna maträtter (jag äter t.ex. Milkos kokosyougert varje morgon och den finns inte med) eller måste man rätta sig efter deras register?

Sen om man väljer matförslag, kan man klicka sig igenom massor av förslag och samla ihop idéer för mat till hela dagen? Eller vad är tanken?

Skriv gärna och berätta lite…

denstore
2008-08-27 10:19
0

Desto nyare version man har, desto mer saker finns i matdatabasen. Det uppdateras hela tiden. Ibland kan det blir lite kinkigt, men då får man försöka hitta ett alternativ, som ligger nära det du vill ha.

Matförslagen kan vara fungerande om man är helt utan idéer, men jag använder dem sällan. Jag vet vad jag vill ha till middag, och utgår från det.

Yuki
2008-08-27 20:23
0

Vad är det för nåt, hälsovakten?

ikna
2008-08-30 14:22
0

www.halsovakten.se

Jag har använt Hälsovakten i flera år, i omgångar. jag tycker det är jättebra! Jag har inte internetvarianten, utan programmet som man köper. Jag har 'Hälsovakten aktiv' och där ser jag alla vitaminer och mineraler dessutom.