Tack för denna sajt!
Jag har faktiskt saknat en sajt som handlar om generell viktminskning, inte bara en viss diet som lågkolhydratkost.
Här kan vi mullisar stötta och råda varandra! :-)
Kram Iram

Tack! Ja, det är nog så att det finns flera bra sätt att gå ner i vikt, och man får helt enkelt hitta det sätt som passar bäst för en själv. :-)

Vi kan ju berätta här hur vi bär oss åt. Själv har jag minskat på kolhydraterna. Äter dock bröd till frukost för något annat får jag inte i mig på mornarna. Och så ska jag prova att äta ett ordentligt lagat mål per dag och fler små mellanmål utan kolhydrater. Det kanske låter lite men jag tror inte jag behöver så mycket mer. Ska se hur det fungerar.

Jag håller med dig Iram, sajter som är går ut på vissa inriktningar fungerar ju bara för vissa människor. Och alla överviktiga har inte samma utgångsläge och därmed inte samma behov.
Jag förstår att man blir "frälst" om man hittar en metod som fungerar, men det är lite respektlöst att inte förstå att den kanske inte passar alla.
Så det här är kanon, här kan man läsa om hur alla gör och hitta egna kombinationer och vägar att gå!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.