Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettkost
Läst 1087 ggr
Ylva-Li
0

Frossartråden

Vet inte om det är en bra ide att ha en frossartråd, men ni kan ju alltid tycka till om ni tycker det känns dumt. ;)
Tänkte mest att ibland kan det få vara skönt att få "erkänna" att man stoppat handen i kakburken, osv.

Jag har inte alls varit duktig på sistone! Iom flytten måste jag ha coca cola.. annars dör jag! Skäms Och tja.. så har vi väl ätit ute lite väl mycket. Man orkar inte laga mat kl 20 när man kommer hem efter en hel dag med tapetnedtagning..

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

[Victoria-Pancakes]
0

Jag var dum förut och åt en stor skål med müsli med lättmjölk, DIREKT efter middagen som bestod av lax och potatis. jag kände mig bara liksom mer hungrig efter middagen, så då åt jag müsli också. så nu är min mage större igen efter den maten. den bara sväller upp sig ju efter man ätit.
måste träna denna vecka som en galning! har bestämt mig för att börja promenera mer när jag har tid. men svårt att skaffa sig tid när man ständigt har läxor att göra =/

till helgen skall jag och mitt "kompisgäng" från högstadiet sova över hos en av oss. och de kommer såklart köpa en massa godis och dricka. jag måste försöka hålla mig undan godiset! jag får köpa vindruvor och äta det istället.

Ylva-Li
0

Fast det är ju bättre att äta mûsli och lättmjölk om du är mer hungrig än att frossa chips eller annat mer onyttigt. :)

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

[Victoria-Pancakes]
0

Haha jo, det är ju sant =)

Hoppfull
0

#1 Välj gärna en annan frukt än just vindruvor… de innehåller lika mycket socker som godis, är rent druvsocker! Dessutom är det väldigt lätt att äta väldigt mycket av just vindruvor :)

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.