Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettallmänt-viktsnack
Läst 1339 ggr
cykelpump
0

Någon som vill tipsa? (:

Hejsan, någon eller några som har bra tips på hur man kan peppa sig själv att vilja gåner i vikt? Att man e glad och så. Blir lätt lite depp när jag försöker så mina försök blir inge bra! Och min högsta dröm är verkligen att gå ner. Sen kanske några tips om vad man kan äta när man bli extremt godissugen.

Tackar för alla tips (:

Hamka
0

Sätt mål och när du nått det målet så belönar du dig själv.

Inte med mat .. utan t.ex med en väska, en film eller kanske ett besök på ett spa?

cykelpump
0

Okej, joo mamma, lr rättare sagt jag har sagt det till henne o hon godkände det att när jag har gått ner 10kg ska jag få välja ett par jeans som jag verkligen vill ha, men dt känns som att jag aldrig kmr att kunna gå ner i vikt. Är så opepp typ :/

hus-musen
0

#2 nej kom igen nu=) du läre börja med att se ut drömjeansen eller vad du nu vill ha så du har en bild framför dig du kan motivera dig med=)hellst ska de vara nått som gör att de bara kliar i fingrarna på dig=)

Qui dormit, non peccat

cykelpump
0

#3, Jo jag vet. Men mitt självförtroende suger med så jag är dålig att peppa mig själv. Men jag vill kunna. Jag måste kunna :D Vill ha massa tips om hur man blir massa motiverad o allt möjligt så att jag kan och vill lyckas (:

Sarah
0

Detso med nyttigt man äter desto mer minskar sockersuget ;) som om ni inte visste det. Men, själv har jag alltid med mig lite solrosfrön, grönsaksstavar och torkad frukt då det kniper.

Ylva-Li
0

Jag tycker du ska minska dina mål. Sätt delmål också. Då blir det lättare och roligare att nå dit.
Börja kanske rent av med 1kg. Ge dig själv en mindre belöning när du uppnår det och den stora, jeansen, när du nått 10kg. :)

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

cykelpump
0

#5, Aaah okej^^ Dt ska jag tänka på :D Taack :D

Hoppfull
0

Jag håller med Ylva-Li, sätt inte upp såååå höga mål så att man direkt känner sig osäker på att lyckas. Sätt 10 kilo som slutmål och så delar du upp sträckan dit på flera småmål, då kommer det att kännas mycket mycket lättare :)

Och så lycka till förstås :)

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Sarah
0
cykelpump
0

#5,#8. - Joo kanske dt men. Jag vet inte.. Känns endå lönlöst tyvärr :P Jag ger upp förlätt.. Men jag ska lyda era/ditt råd o försöka :D

Ylva-Li
0

Just därför jag tycker du ska minska dina mål. :) Då går det fortare att nå dem och du känner att du lyckas oftare. ;) 10kg är en högt mål enligt mig. Och det går inte direkt på en pisskvart att komma dit tyvärr.

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

cykelpump
0

Okej.. Nja inte direkt :P Skulle vilja vakna imorgon bitti o va smal hälst :D

cykelpump
0

Imorse blev jag jätte glad när jag vägde mig!! Snart är jag på 60 nästan (: 66,6 nu! Härligt! :D Nu blev jag ennu mer pepp!^^

Hoppfull
0

Så roligt Grattis! :)

Vem skulle inte önska att man vaknade på morgonen och var normalviktig (som är min målsättning)?! :)

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Ylva-Li
0

Se där! Att se att der går ner är nog den bästa peppen som finns. ;) Jättegrattis! Du ska se att det kommer gå fint hela vägen!
Men visst, vet inte HUR många gånger jag önskat att det kom någon som kunde trolla och göra mig normalviktig..

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

cykelpump
0

Tackar (: (: Hehe, joo dt vill vell alla iofs tror jag. Om man nu inte gillar sig själv fast man e stor.

LiinaBeax
0

Jag har behållt ett par av mina gammla jeans som jag inte längre kommer i, Har bestämt mig att jag är nöjd när jag får på mig dom. Kanske inte bästa peppet men det funkar på mig!

cykelpump
0

Okej, joo har med ett par gammla jenas jag inte kmr i! Dt är med ett mål (: