OT: matförgiftad
Himmel. Har inte blivit matförgiftat i hela mitt liv faktiskt! Bara så för några dagar sedan pratade jag och sambon om det. Inte han heller hade råkat ut för det än.
Så idag åt vi Döner. (kebab i Tyskland.) Och köttet var väl inte det lustigaste jag sett. Det var antingen fint och saftigt eller extremt segt och lite hårt. Smakade inte mycket heller. Även salladen var trist och smaklös. När vi gick därifrån började jag känna hur magen vände sig. Vi åt efterrätt på en glassbar vilket var toppengott iaf. (Alltid något!)
Men mot slutet var jag tvungen att gå på toa.. och helt ärligt. Jag hoppas verkligen inte att personalen blir allt för äcklade av stanken där inne.
Herrejösses så dåligt jag mådde. Spydde iaf inte, men nära på. Uscha.
Fick springa några gånger till när vi kom hem igen. Magen mullrar fortfarande men ingen panik iaf längre.
Hu.. Inte skoj. Sambon känner också av det. Hans mage är dock tåligare så han har bara haft lite ont och mått illa och blev lite orkeslös nu på kvällen.
Så slut på gnäll. :)
//Ylva-Li
|| Studio Li (foto) ||

Usch då! Inte kul alls, är det bättre nu?
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Hoppas ni mår bättre nu
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Been there… done that. :)
Lider med er.
När jag nyss hade flyttat hemifrån så lärde jag mig den hårda vägen vad som är nyttigt och inte i matväg… det mesta var mitt eget fel men jag kan tacka den tiden för att jag idag är väldigt petig med vad som får tillagas här hemma och inte :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor