Hur syns NI?
Eftersom jag är både bilförare och hundägare så måste jag bara påpeka vikten av att synas. Många gånger när man är ute och kör så har folk mörka kläder på sig. Syns nästan inte alls. Speciellt om det inte finns gatlampor. Som hundägare och även om jag bara är ute och går när det börjar skymma, så försöker jag göra allt för att synas.
Har extra reflexer på rollatorn. Reflexväst eller reflexjacka. Min hund har reflex på kopplet. Allt för att jag vill bilförare ska se mig och Tatsja.
Tyvärr är det många som tror att det räcker med gatbelysningen, men det är svårt då också.
Så snälla. För er egen skull och mitt. Sätt på er reflexer.
Tatsja Medarbetare rörelsehindrade och kost
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?
Glöm inte reflexer i stan. Svårt att se fast det finns gatlyktor. ÖB säljer nu billiga västar och reflexband. Billig livförsäkring. Så bär reflex, det kan rädda livet på dig.
Väl mött, Tatsja
Så här ser vi ut. Sonen fick agera mig

Reflex = Billig livförsäkring.
**MVH Cerrolyn
Sätt in på fler ställen. Så fin talande bild.
Väl mött, Tatsja

#2 Hihi, nämen så duktiga ni är dåeh :)
Jag och Zigge synd med armreflex, reflexväst och reflex på kopplet.
Mvh Ellenfyrkant
Har inte haft reflex sedan lågstadiet ..ska se till att införskaffa en!

När jag är ute med hästarna lär knappast några undgå oss ;) Reflextäcke, reflexväst, reflexband till benen (hästen), reflexrösta, reflextäns, reflexband till min hjälm och så har jag "inbyggda" reflexer i ridstövlarna XD :D
Josefinejumpforjoy.blogg.se
Tänk på att det är era egna liv ni spelar med när ni inte använder reflex. Det är en billig livförsäkring.
Kramiz
Väl mött, Tatsja