OT. gångsällskap?
Hej!
Jag försöker att gå ut och gå men jag så svårt att ta mig iväg själv. Undrar om de är någon som bor i Västerås som skulle vara intresserad av att släpa ut mig?
Jättefint initiativ! Jag bor tyvärr inte heller i Västerås - men jag skulle gärna ha en simkompis i Nacka :)

Smart drag… tyvärr bor jag norr om Kalmar i småland…
Lycka till!!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Jag bor inte i Västerås.. än.. men jag är faktiskt på väg att flytta dit. Vi ska bara få tag i en lägenhet :)
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
#4 Jasså, nån spec anledning varför du vill till Västerås?

#2 jag kan simma med dej! :)
bor inte i nacka, men inte så långt ifrån o jag har bil…

#0 Maila mig!!!
Jag har ochså svårt att ta mig ut själv, sitter hellre vid datorn eller tv:n men skulle behöva ut o få lite luft. Jag bor i Västerås…
#7 Jag har inte glömt dig Sewena. Har problem med min inkorg och kan inte svara på meddelande, hoppas dom fixar de snart

#5 Min sambo jobbar redan i Västerås.. så när jag är klar i skolan här till terminsskiftet i Januari så ska jag oxå söka jobb där så flyttar vi dit.. vi slipper pendla, gubben orkar stanna kvar på jobbet han älskar o så hamnar vi lite närmare mina föräldrar.
Därför ska jag flytta till västerås :D
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
Alla Ni i VÄSTERÅS .
Ska vi ses tex. på Björnö ?
Jag är sjuhelsikes drivkraft att motivera andra, bara jag själv som saknar disiplin ..
Har ingen bil så tar mig inte dit
Och jag i köping. Finns ingen som vill vara med mig ut med hund?
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?
Cat : Jag hämtar upp dig, nu e de slut med bortförklaringar ;-)
Tatsja: Jag brukar hålla till i mitt hus utanför köping , så bums bums på med dojorna !!!!