Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettträningskompisar-sökes
Läst 1363 ggr
Cat
0

OT. gångsällskap?

Hej!

Jag försöker att gå ut och gå men jag så svårt att ta mig iväg själv. Undrar om de är någon som bor i Västerås som skulle vara intresserad av att släpa ut mig?Tungan ute

Ylva-Li
0

Oj vilket härligt intiativ! Jag hoppas du hittar någon gångkompis. :) Själv har jag tyvärr lite långt.

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Anne
0

Jättefint initiativ! Jag bor tyvärr inte heller i Västerås - men jag skulle gärna ha en simkompis i Nacka :)

Hoppfull
0

Smart drag… tyvärr bor jag norr om Kalmar i småland…

Lycka till!!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Solaika
0

Jag bor inte i Västerås.. än.. men jag är faktiskt på väg att flytta dit. Vi ska bara få tag i en lägenhet :)

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

Cat
0

#4 Jasså, nån spec anledning varför du vill till Västerås?

Johanna
0

#2 jag kan simma med dej! :)

bor inte i nacka, men inte så långt ifrån o jag har bil…

Sewena
0

#0 Maila mig!!!
Jag har ochså svårt att ta mig ut själv, sitter hellre vid datorn eller tv:n men skulle behöva ut o få lite luft. Jag bor i Västerås…

Cat
0

#7 Jag har inte glömt dig Sewena. Har problem med min inkorg och kan inte svara på meddelande, hoppas dom fixar de snart

Solaika
0

#5 Min sambo jobbar redan i Västerås.. så när jag är klar i skolan här till terminsskiftet i Januari så ska jag oxå söka jobb där så flyttar vi dit.. vi slipper pendla, gubben orkar stanna kvar på jobbet han älskar o så hamnar vi lite närmare mina föräldrar. 

Därför ska jag flytta till västerås :D

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

RThink
0

Alla Ni i VÄSTERÅS .

Ska vi ses tex. på Björnö ?

Jag är sjuhelsikes drivkraft att motivera andra, bara jag själv som saknar disiplin ..

Cat
0

Har ingen bil så tar mig inte dit

Tatsja
0

Och jag i köping. Finns ingen som vill vara med mig ut med hund?

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

RThink
0

Cat : Jag hämtar upp dig, nu e de slut med bortförklaringar ;-)

Tatsja: Jag brukar hålla till i mitt hus utanför köping , så bums bums på med dojorna !!!!