Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettköp-sälj-byt
Läst 2720 ggr
sofie
0

Kläder säljes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu säljer jag mina förstora kläder, vissa kläder är aldrig använda. Vi försäljning kommer köparen sätta in pengar för plagget plus frakt på mitt konto och när jag ser pengarna skickar jag iväg paketet.

Först har jag grått vanligt linne med smala axelband. Har två olika storlekar och det är 46/48 och 50/52. Båda linnena är helt oanvända. Hade tänk 50 kr styck för dom.

sofie
0

Sen har jag två stycken vita linnen med smala axelband. Likadana som dom gråa. Det är storlek 46/48 och 50/52. Dom är heller aldrig använda. 50 kr stycke för dom också.

Vet att jag ska ha svarta likadana också. Ska leta fram dom och lägga ut annons på dom också sen.

sofie
0

Sen har jag två stycken vita linnen som är längre och går ner över rumpan. Också helt oanvända. Det är storlek 50/52 på båda två. Hade tänkt 55 kr styck för dom.

sofie
0

Sen har jag två svarta linnen som är likadana som dom vita. Det är även storlek 50/52 på dom. Och priset är 55 kr styck för dom. Även dom här två är oanvända.

sofie
0

Sen har jag två svarta linne som även dom går ner över rumpan. Dom är använda några ggr. Det är storlek 48/50 på båda. Hade tänk 50 kr för dom.

sofie
0

Sen har vi mitt favorit linne. Är också ett längre linne som sitter riktigt snyggt när man har former. Det är storlek 50/52. Det är användt. Hade tänkt 55 kr för det.

Tror jag ska ha en storlek mindre i det med. Men har inte hittat det än. Men länger in det om jag hittar det.

sofie
0

En bild till på linnet i inlägg #5.

sofie
0

Sen två riktigt mysiga tröjor i stickat. Perfekt nu när hösten och vintern är på gång :) Dom är använda båda två. Och det är storlek 46/48 på dom. Hade tänk mig 65 kr styck för dom.

sofie
0

En till bild på stickade tröjan i inlägg #7

sofie
0

Sen har vi en kjol. Jag tycker den sitter riktigt snyggt och den har bra längd. Det är storlek 46/48. Den har resår i midjan och den är använd. Hade tänk mig 60 kr för den.

sofie
0

Sen har vi mina favorit byxor. Som jag faktiskt har hela fyra stycken av. Svarta med kritstrecksränder. Två stycken är det storlek 54 på. Och en är det storlek 50 på. Byxorna i storlek 50 har jag knappt användt och dom tänkte jag 70 kr för. Byxorna i storlek 54 är lite mer använda och därför tänkte jag 65 kr styck för dom.

sofie
0

Sen har vi ett par svarta byxor använda ett par ggr och det storlek 56 på dom. Bak i linningen finns två knappar så man reglera linningen om man vill ha den lite tajtare. Hade tänk mig 65 kr för dom.

sofie
0

Sen har vi ett par svarta byxor i storlek 52. Dom lite använda och det saknas en av två knappar i midjan. Men jag kan sy på en ny knapp. Hade tänkt 65 kr för dom.

sofie
0

Sen har vi en underbar kofta, som jag just nu inte är helt hundra på storleken. Men återkommer med storleken senare ikväll. Den är helt oanvänd och ny priset va ca 500 kr så jag tänkte ta 300 kr för den.

sofie
0

Nu har jag kollat storleken på koftan och det är 44/46.

sofie
0

Lite mer kläder då.

Jätte mysig kofta med mohair i sig. Storlek 46/48. Använda max ett par gånger så den är i jätte fint skick. Pris 80 kr.

sofie
0

Sen har jag två svarta linnen med smala axelband. Helt oanvända. Storlek 46/48 och 50/52. Tänkte 50 kr styck för dom.

sofie
0

Sen en luvtröja, perfekt nu när vintern är på väg. Den är använd men i gott skick. Storlek XL. Tänkte 50 kr för den.

sofie
0

Sen svarta kritstrecksrandiga byxor i storlek 52. I gott skick. Tänkte 65 kr för dom.

sofie
0

Ett av linnena i inlägg #1 år sålt, str 50/52. Båda linnena i inlägg #3 är sålda även linnet i inlägg #5. Kjolen i inlägg #9 är såld. Byxor i inlägg #10 så är det byxorna i str 54 som är sålda. Byxor i inlägg #11 och #12 är sålda också. Sen luvtröjan i inlägg #17 är såld.

Resten finns fortfarande kvar om nån är intresserad :)