Angelclaws viktminskning
Tjosan! tänkte bara att det ju var ett tag sen jag var in här 
Så nu kan jag kanske köra in mina resultat i en och samma tråd.
Såhär ser läget ut: Jag fick en smått ofrivillig anledning att totalt lägga om kosten -gallbesvär. Så resultatet blev att jag inte längre äter fett, iallafall inte i någon större utsträckning! Så resultat har låtit visa sig på vågen..
hittills har jag minskat lite drygt 7 kg 
Nåt bra i eländet
(dock inte rekommenderat som bantningskur -fettet klarar jag mig utan, men kryddor saknar jag, och smärtan är hemsk
)
Känner mig lättare i kroppen och har även börjat promenera och cykla mer än förr, och skall då ekonomin tillåter det köpa ett årskort på simhallen, så nu ni
-I'm on my way!!
Kram på er alla!

Så länge jag försöker hålla mig borta från det som utlöser anfallen så klarar jag mig hyffsat från ont, ta i trä! så nu har jag inte haft nåt anfall på ungefär en vecka. Dock kan jag få småont av och till :( har fått voltaren och papaverin, och väntar på ultraljud, fast väntetiden ligger på 4-5 månader så jag måste försöka skynda på det lite. Får se hur det går! Tack för din omtanke :D
…viktminskningen var ju det enda som var positivt i det hela. Men det är klart, från att äta dåligt (slarva med kosten) och oregelbundet till att börja äta regelbundet och skära bort i princip allt fett ur kosten, klart att det gör nåt med vikten. Sen måste jag ju få i mig lite fett iallafall, men bra sådant. Så det blev lite som ett "wake-up call" med det hela. Tänker då inte gå upp det igen, och mer ska bort! :)
Absolut. :) Man får ta det goda med det onda, som de säger. Se nåt positivit i det hela.
Men hua, att det ska ta sån tid att vänta! På dem du och kräv att få komma tidigare. Du har ju ont..
HAde samma problem när jag var riktigt sjuk, hade konstant diaree och totalt svag.. Bara skakade av att röra mig. De skulle kolla mig närmare, inget hände. Jag ringde och fick veta att de hade satt mig efter sommaren.. tack och lov förstod det hur viktigt det var att få kolla mig då och inte 4 månader senare! Så jag fick komma in en månad senare iaf.. Fortfarande allt för sent. :/ Nu hittade de iofs ingenting..
//Ylva-Li
|| Studio Li (foto) ||
Nej usch! Anfall är ju inte roligt att få i vilket fall.. :( Hoppas verkligen att de tar dig på allvar.
Jag mår mycket bättre nu. Plötsligt förra sommaren (ungefär 4 månader efter att det började) så försvann det. Mycket konstigt och ingen som har någon förklaring vad som hände. Nog för att jag lätt har känslig mage. Får ibland akutdiaree och får springa på toa bara sådär. =/ Och likadant om jag är ledsen eller nedstämd så krånglar magen. Iofs mådde jag hyffsat dåligt under våren/sommaren förra året, så det kan ha varit det som triggade igång det.
//Ylva-Li
|| Studio Li (foto) ||

#9 grattis =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Grattis från mig med!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.