Simning var 3:e dag
NU har jag äntligen kommit på hur jag ska träna bäst, för MIG.
Jag ska börja simma (tränar/aktiverar ju hela kroppen) var 3:e dag, vilket blir måndag, onsdag och fredag.
Det blir ca 500 meter/per gång, i varje fall i början. (25-metersbassäng) Sen lägger jag på varje dag, 30 minuter på motionscykeln, hela veckan.
Och till det, ska jag äta som "vanligt" fast mindre och fler gånger om dagen.
Ska bli spännande och jag är peppad. Ska börja i morgon, fredag den 14:e november.
Uppdateringar sker med jämna mellanrum och jag berättar om jag slutar.
// Shintaida

Hejja hejja
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
simmning är verkligen toppen bra träning, ksonsamt för leder också
jag kan tyvärr bara simma på sommaren eftersom jag är klor allergiker =(
//Maria
Everything will be okay in the end, if it´s not okay it´s not the end.

#3 en del badhus använder ett annat medel än klor nu för tiden så om du vill simma även andra årstider så kan du ringa till badhus i närheten av där du bor och fråga om de använder klor eller något annat. (minns inte vad det andra heter)
Jag är också klorallergiker/överkänslig så då jag fick reda på detta för ett par år sedan så blev jag jätte glad =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Har varit och simmat tidigt i dag. (07.00). Dämpad belysning, tända stearinljus, soft music, lagom vattentemperatur.
Simmade 20 längder á 25 meter, sen blev det bastu.
JÄTTESKÖNT!!
På måndag öppnar dom en och en halv timma senare och då har dom även simskola. Så då blir det inte likadant. Men på onsdag och fredag blir det nog det, för då öppnar dom 06.30. Ska vara där på momangen och njuta av barnfriheten och slippa skriken och njuta av lugnet. 
Simma lugnt!!
// Shintaida