Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettbantningsmetoder-och-preparat
Läst 2744 ggr
arew68
0

Reduxin???

Är det någon som har erfarenhet av kosttillskottet reduxin? Jag vill veta hur det är, det är ju företaget nuform som säljer det. Det är inte det som är receptbelagt.

Allamej
0

Jag vet inte om jag tror på något som säljs via en sida som inte ens kan översätta kolhydrater korrekt.

Det ska tydligen göra så att man inte tar upp kolhydrater i lika stor omfattning som man äter dom.

Mitt tips är i så fall att man faktiskt drar ner på kolisarna i sin kost.

Om man är starkt troende på att kolhydratsreducerat är vägen så är det väl ändå ganska motsägelsefullt att ta ett piller för att ändå kunna äta dom.

Jag tror att det är BS och jag har testat en liknande produkt som hade absolut ingen effekt annat än den initiala placeboeffekten. :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Ylva-Li
0

Hm. Läste lite om Reduxin och det låter.. knepigt. Kanske kan det fungera, men samtidigt är jag skeptisk. Det låter som ännu en av dessa dieter som ska hjälpa oss att gå ner i vikt, utan att vi behöver göra något själva..

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

monisa
0

Det var jättebilligt att prova - men blev väldigt dyrt när man glömde avbeställa nästa månadsleverans (som bestod av 2 burkar och kostade över 500 kr) som man dessutom inte fick returnera. Om det hjälpt vet jag inte, men för mig kan själva placeboeffekten (att jag gör något annorlunda/speciellt/dagligt) hjälpa till att håll mig på rätt köl.

Kyss

JMax
0

Fick prova på tabletterna läste om det och sa upp abbonemanget diret. Slängde tabletterna med, provade inte en enda…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Ylva-Li
0

Hittade det här på en sida:

_Reduxin bygger på faseolamin som är läkemedelsklassat och därmed förbjudet att sälja receptfritt i sverige. en vanlig bieffekt är kraftig diarré…de flesta seriösa studierna har inte visat på ngn större viktnedgång.

_Det är en privatperson som skriver, så jag vet inte hur sant det är, men det skulle inte förvåna mig.

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

IaMiaMaria
0

det finns en massa faseolamin prepart att köpa receptfritt, kanske det är naturläkemdelklassat men då säljs det ju receptfritt. men det betyder inte att det är ofarligt.

//Maria

Everything will be okay in the end, if it´s not okay it´s not the end.

eighteenlives
0

Ta en halvtimmes promenad om dagen istället..?