nått min målvikt.
jupp. idag nådde jag min målvikt :) började i Maj på 100 kg till mina 172 cm. med nyttigare mat, mindre portioner och mer motion så väger jag idag 64 kg :) alltså -36 kg på ett halvår.
och jag har inte varit benhård, på lördagar äter jag godis, chips eller glass. och dem gånger familjen äter pizza eller mc donalds gör jag det med.
dock. finns det "dumma" tankar i bakhuvudet, att jag fortfarande är fet, och vill gå ner mer. men det slutade illa sist jag gick ner i vikt, när jag var 15, gick jag från 77 till 48, ja, det slutade ganska illa, och sedan gick jag upp allt och lite till, och nu när jag skulle ta studenten i våras, gick jag på stan och skulle hitta studentkläder och jag fick inte på mig några byxor! så jag gick hem och vägde mig och fick en smärre chock, 100 kg.
så från strl 44 i byxor till 36-38.
så nu ska jag bara försöka balansera och hålla vikten..
Medarbetare på Dressyr.ifokus
grattis, vad fort dte har gott.
ta det lugnt nu då och ät sunt.
//Maria
Everything will be okay in the end, if it´s not okay it´s not the end.

Grattis =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Jättegrattis!
En tanke som slår mig är att du kanske behöver någon att prata med om dina tankar? Som du berättar så har du ju en gång redan haft problem med ätstörningar, och risken finns ju alltid. Det är toppenbra att du är medveten om dina tankar, för inte är du fet inte! Du har ju nått din målvikt. :)
Men en terapeft eller liknande som stöttning ett tag kanske kan vara bra?
Än en gång jättegrattis till målet!
//Ylva-Li
|| Studio Li (foto) ||