Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikett: off-topic
Läst 954 ggr
Ylva-Li
0

OT uppdatering med mitt knä

Skrev ju tidigare att jag gjorde en fatal miss när jag skulle gå på toa och det krashade i knät, vilket ledde till att jag hamnade flatt på golvet.. Smärta!

Nåväl. Det blev bättre ett par dagar, men sen hände inte mycket. Häromdagen var vi tillbaka till läkare som undersökte och sa att troligtvis (99%) så är inre minisken trasig.. Det måste fixas med operation. Titthål dock. Problemet är dessvärre att vi flyttar till Sverige den 18:e december. Det finns inte en chans i världen att vi hinner få till en operation inom den tidsgränsen OCH ha tid ifall det tillstöter komplikationer..

Så.. jag får vänta (och fortsätta ha ont och ha svårt att gå) i minst 3 veckor till. Sen måste jag försöka få en tid till kirurg i Sverige, och där vet vi ju hur härlig väntetiden är.. Ska väl vara glad om jag får komma innan sommaren.. *suck*

Far min sa att jag borde höra av mig till vårdcentralen dit jag flyttar för att få en tid till kirurgen. Känns dock lite onödigt. Jag har ett uttlåtande från läkare här nere, på papper, att mitt knä kräver operation.

*gnäll*

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

AnneN
0

Jag håller nog delvis med din pappa, ring och prata med en läkare på vårdcentralen där i det område du kommer att flytta till och tala om hur det ligger till, kanske lyckas du korta ner väntetiden lite iaf.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Ylva-Li
0

Får hoppas det. Orkar inte gå runt och ha ont i flera månader. Just nu värker det som sjutton. Smörjer värkkräm på.. lindrar lite iaf. Kan ju inte knapra värktabletter i flera månader.

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||