Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettoff-topic
Läst 1056 ggr
Ylva-Li
0

Jag flyttar

Inatt gar vart plan till Sverige. Allt är packat och ivägskickat redan. Ska bli skönt att fa bli svensk igen. :)

Det innebär dock att jag kommer vara franvarande fran nätet ett tag. Hur länge vet jag inte. Men minst till jul iaf.

Ha det bra!

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Allamej
0

Välkommen hem!!!

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

AnneN
0

Håller med #1 välkommen hem =) Hoppas allt går bra och att du får en riktigt trevlig jul =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Ylva-Li
0

Tack. :) Vi har ankommit till Sverige nu. Vi bor hos mina föräldrar tills lägenheten är färdig. Vilket den borde kunna vara tills på söndag. Då kan vi sätta upp datorer osv. :D

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

LenaK63
0

Lycka till Ylva-Li! God Jul och Gott Nytt År! Berätta hur det går för er.

Alltid lika spännande när man flyttar till nya adresser (dvs inte nya för dig men för din man).

Ylva-Li
0

Äntligen är vi i lägenheten vår. :) Den är jättefin och lagom stor för oss. En tvåa på exakt 62kvm. Rymliga rum och super planlösning.
Vi håller på för fullt att göra i ordning lyan.
God jul på er!

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Allamej
0

Att flytta är bra motion :) Välkommen hem och grattis till din fina lägenhet :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor