reduxin
Har ni sett ibland till höger så kommer det ju upp annonser titt som tätt. Dessa är ju oftast lite anhöriga till vad vi skriver om på sajterna. Ett par gång har jag stött på denna: http://www.nuform.se/se/reduxin/
Läste lite på sidan och jag tycker alltid att det låter FÖR bra och antagligen är det väl det också. ;)
//Ylva-Li
|| Studio Li (foto) ||
Antagligen låter det lite bättre än vad det är, men jag tror att det funkar delvis.
Jag har köpt reduxin men tyvärr är jag väldigt dålig på att ta det regelbundet. I vilket fall så lyckades jag gå ner 2kg på 1 vecka när jag åt reduxin någorlunda regelbundet, och minskade 4cm i midjan. Tar någongång ibland och jag går fortfarande ner, ca 1-2hg om dagen. Väger mig på morgonen.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Dock är jag mer intresserad av Lepigen-reklamen som brukar dyka upp här nere ibland! Kan tänka mig att prova det.
Tillägger också att jag inte känt av några som helst biverknigar av reduxin.. Nu tar jag ju dock bara någon enstaka någon gång ibland, långt ifrån varje dag..Men ändå ^^,
Lepigen var bättre förr men nu är det säkrare.. Jag har aldrig lyckats gå ner i vikt med den säkrare versionen men det kan bero på att jag är svårbantad i största allmänhet.
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
#4: Det finns ju flera olika styrkor på den. Den starkaste, typ "superstrong" (inte den som det görs reklam för, utan starkare) ska ju tydligen vara likt efedrin, dvs prestationshöjande också. Har inte testat själv dock men efedrin är prestationshöjande men väldigt starkt, tror det nyss blivit klassat som doping. Men med den lepigenen borde ju höja det lite, vilket gör att man borde orka träna mer och längre. Sen ska den höja förbränningen.
Innan lepigen blev säkert så hade dom ephedra i alla sina piller..
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
#7: Jag började försöka gå ner i vikt för 3 veckor sedan, så det var ju väldigt nyligen. Den första veckan, då jag gick ner 2 kg, tog jag reduxin (minns inte riktigt faktiskt) 4 eller 5 dagar på veckan. Tog 1 innan frukost och 2 innan lunch.
Jag åt faktiskt mindre än innan, mindre portioner. Åt några brownies och 3 kakor på helgen dock! Drack inget annat än vatten. Tränade inte mer än vanligt (dagliga promenader med min hund). Mer än detta gjord jag inte, och fast jag åt mindre portioner så är ändå 2kg på 1 vecka ganska bra! Har bara tagit reduxin nu någon enstaka dag i veckan dessa 2 andra veckan, och inte flera dagar i rad utan med någon dags mellanrum, och jag har gått ner ytterligare nästan 1kg per vecka. Har gått ner 3,5kg på 3 veckor nu!
#9: Åt samma saker men mycket mer förut :) Mitt problem är att jag äter tills jag känner i hela magen att jag är MÄTT. Jag äter alltså tills magen spänner och gör ont och det är väl därför jag går upp i vikt, jag äter alldeles för mycket. Försökt äta små portioner nu och det tar ju en liten stund att vänja sig, men det går framåt.
Hej alla! Vill varna men berätta om mina erfarenheter också!
Jag har provat den riktiga Lepigen med efedrin i och den fungerar, jag kunde träna mer och kännde mig mycket piggare och hade suget under kontrol. Jag har börjat med den pga trötthet men jag viste att man använder det för att banta. Jag har tagit bara en tablet varje morgon och det fungerade utmärkt!!!! Jag levde hela dagen utan av lida , utan smärta och utan att gespa och vara förlämmande trött.
Jag vet att den verkligen sätter igång ämnesomsättningen och man bränner fet om man trännar med efedrin och det är mänga idrottare som använder den MEN DET ÄR FÖRBJUDET ATT ANVÄNDA EFEDRIN OM MAN TÄVLAR. Varför det? Just för att den höjer prestatiom, ämnesåmsättning och den funkar.!!!
Jag hade lyckats att köpa äkta varan innan förbjudet trädde i kraft i Sverige och sedan dess har jag försökt att köpa samma medel men det inte finns någon efedrin i de trots att man lovar att det är så. OCH de andra "efedrinliknande" medel är "kofeinliknande" igentligen och man känner skilnaden om man har provat efedrin förut.
Jag vill lägga till att efedrin har blivit förbjuden efter några dödsfall som hade kopplats till efedrin, men man säger inte att personer som har dött av efedrin hade varit jätte överviktiga och dessutom som många överviktiga är hade de hjärtproblem och fick hjärtatttak och dog.
Jag har hört talam om att efedrin säljs fritt i USA och man kan köpa den på bensinmaken…..
Brist på mineralen magnesium sänker ämnesomsättningen. Man känner sig slö för jämnan och blir aldrig riktigt pigg. Lätt att åtgärda med kosttillskott. Man kan testa om man blir pigg på att äta mycket kakao, som innehåller rätt mycket magnesium. Om man blev piggare har man magnesiumbrist.
Nu har jag skickat efter Reduxin men jag har en liten fråga till någon av er som har använt det hur fungerar det och hur många tabletter ska man ta om dagen ? och om det finns några biverkningar på dessa tabletter så att jag vet vore takcsam om någon vill svara mig på detta