hur går det?
hur går det för alla? Forumet står lite stilla nu, men jag vill önska alla en god jul =)
För mig går det ganska bra. Vägde 73 kg i Maj och nu 75 kg sakta men säkert går jag ner.. Hoppas det inte blir så mycket upp nu med alla julbord man ska på imorgon julafton.. Kommer bli 2 st, 1 hos min mamma, mina syskon, systerson och 1 hos min sambos föräldrar, syskon, övrig släkt.. + en massa julfika.
God jul! :)
Julgodiset lägger sig snabbt på magen, men jag ska försöka gå minst 5 km per dag + träna på något annat sätt (rida, gymma, springa) och kommer förhoppningsvis gått ner till normal igen :)
Jag var på god väg i höstas. Men julen förstörde lite. Jag har en fettprocent-våg så jag kollar inte så mycket på vikten utan försöker se hur mycket fett jag har på kroppen istället.
Förut hade jag en fettprocent på 22 nu ligger den kring 25. Det är inte bra alls. Jag har samma vikt som förut oxå.
#1 Oj! Såg att jag skrivit helt fel i mitt tidigare inlägg. Vägde alltså 73 kg i Maj 08 och nu 65 kg.
:)
GRATTIS Cute!!
Jag började att banta igen i måndags (29/12) och har bara gått ner 2 hg. Men skam den som ger sig!
Tröstar mig med att skinnet hinner dra ihop sig allteftersom jag går ner. Vill inte bli sladdrig i skinnet.
// Shintaida
#5 Tack!
Precis skam den som ger sig, kämpa på! :)
*Kramis*