Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettmediciner
Läst 2458 ggr
Pheobe
0

Kuren ?

Finns det någon som testat Kuren ? 10 dagars utrensning ? Funkade den?

Inte för att gå ner i vikt utan för att rensa kroppen på slagg först och främst. Om man sedan tappar något kg gör det ju inget =)

Allamej
0

Länk till vilken kur :)? Jag vet inte vilken du menar…

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Pheobe
0
[Norrbysa]
0

Känns knasigt att man ska kunna "fasta" och fortfarande äta. Jag tror nog mer på en vanligt avgiftning istället för att köpa någon mystisk och oftast dyr produkt.

Pheobe
0

#3 vad är "vanlig" avgiftning? Denna produkt är inte dyr och jag har läst om dom som använt den men frågan är hur mkt som är reklam,….

[Norrbysa]
0

Okej.. om den inte är så dyr så kanske du får pröva och se om det fungerar då. :-)

Vanligt avgiftning = en ren fasta.

Lite info här.

På sidan står det lite om Kuren längst ner, men det står inte om den fungerar eller inte.

De kanske bara är jag som är skeptiskt till allt sånt där "tillverkat".

Pheobe
0

#5 Ren fasta går inte om man har ett fysiskt krävande jobb… Har man då lite problem med socker också är det rent livsfarligt =)

Tillverkat som du skriver är ju allt egentligen mer eller mindre, inte fasta då men om man säger mediciner och så också.

[Norrbysa]
0

mm.. gillar inte att stoppa i mig mediciner heller..

Nä fasta är svårt att planera in, då kanske en sån här Kur är bättre…

Pheobe
0

Tredje dagen med denna kur. Är inte direkt något gott att dricka men det går… Första dagen slog magen bakut. Kunde verkligen känna hur "ren" jag blev =)

Pheobe
0

Nu har jag kört Kuren i 9 dagar. En dag kvar. På 9 dagar har jag också lagt om kosten en aning. Mer grönt och något mindre kolhydrater samt fokus på protein. Inget godis samt ingen läsk alls. Försökt dricka mer också.

På 9 dagar har vågen minskat 3 kg. Visst är säkert en del vätska men 3 kg är tre kg. Från 67 till 64 är en bit på väg. Kommer fortsätta äta lite nyttigare. Har hoppat över vitt bröd helt samt min sylt/marmelad är ersatt med philadelpia ost. Vet att nästa minskningsperiod på vikt kommer ta längre tid men det får ta den tid det tar.

Just det ja, minst varannan dag är det motion av någon form. Gått med vovve en halvtimme eller ca 3-4 km. Eller simning 30 min.

[Norrbysa]
0

Har du mätt dina kroppsdelar oxå?

En viktminskning är motiverande men kom ihåg att det förmodligen mestadels är din kropp som har tömt sina förråd.

Det blir ännu mer motiverande om de verkligen kan bevisa för dig själv att det är fett som försvinner. :-)