Min väg
Jag har nu avslutat min 10 dagars vattenfasta och går nu in i äggmjölksfasen :)
Jag kommer att dricka äggmjölk (kokande vatten, ett ägg, och ca 25 gram kokosfett) tills dess att ciggen är slut. Direkt dom tagit slut ska jag börja med att koka 2 ägg och en klick smör :)
Men jag gillade dagbokskonceptet så jag kör på det även nu :)
Och resultatet av 10 dagar med bara vatten? 7 kg!
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Så kul! Grattis! Har det varit peppande att skriva här inför alla? 
Jag tror det :) Och samtidigt… om det funkar.. då kan det ju hjälpa nån :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Har du levt på bara vatten i 10 dagar? Kan man verkligen fungera på det?
Jag blev som jag blev när jag blev som jag inte skulle bli!
Ja :) Jag var faktiskt piggare på det än jag har varit idag med äggmjölken :) Trots att den innehåller en massa goodie som är bra för en :)
Jag hade gått ner 1.1kg!!! När jag steg upp nu idag! Vilket gör att den dåliga magen jag har just nu inte är ens i närheten lika jobbig :)
Äggmjölksdagarna
dag 2
Viktminskning sen start: 1.1 kg!
Hälsonoteringar: dålig i magen och igår var jag betydligt tröttare och mattare i kroppen än under vattenfastan
Övrigt: Med sådan viktminskning så kan jag leva med dålig mage :D
Va roligt att viknedgången bara fortsätter! :)
Jo jag var lite paff när jag steg av vågen imorse :D

Häftigt! :)

På tal om pepprande, jag är en av dom som verkliger blir pepprad när andra skriver hur de äter, vad de gör, hur mycket de gått ner med mera. Då känner man Klarar dom det klarar jag det! ;)
Josefinejumpforjoy.blogg.se
Och klarar jag det så gör vem som helst det… Jag har världens sämsta karaktär när det kommer till mat..

#10 håller med dig :)
Nu har du ju superkaraktär ju!
Dag 3
Viktförändring ifrån start: 1.3 kg
Hälsonoteringar: Jag är förkyld så jag är trött och matt hela jag…
Övrigt: Jag längtar efter solid föda… en craving som jag har som förljer mig mer eller mindre dygnet runt nu är: dubbel cheeseburger utan bröd med smältost på… Och vet ni… Det är faktiskt helt tillåtet på LCHF :D
Sjukt less på att bara dricka nu dock. Och javisst, nu när jag dricker äggmjölk så är allt ok, inget sug eller så.. så det går ju. :)

Men det är ju bra att du har craving för bra saker jue! ;)
Jag började må så otroligt illa när jag drack äggmjölken imorse… Kroppen sa rejält ifrån så middagen blev 2 kokta ägg med smör. Mådde genast bättre.
Jag är rätt hundra på att denna tråd kommer att bli min resa genom LCHF för jag måste äta solid föda nu. :)
Kvällsmaten (eg. middag eftersom jag stiger upp senare än många) blir ägg med smör och en ostmacka. Ostmackan består av krispig smält ost med baconost på :D
Gah!!! Upp 0.5 kg!! Inget kul men i det stora hela så är det inte mycket… jag fick i mig salt igår för första gången på nära 2 veckor så det är ju självklart att jag drar på mig vatten då… Men inte kul.