Min viktnedgång och uppgång
Hej
Jag heter Andrea för 4 år sedan vägde jag 115 kg idag mycket mindre. Jag började på viktväktarna (tråkigt) det var som ett tvång varje vecka ner 0.5 upp0.2 osv Jag la ner det och hoppa på GI trenden bönor linser inte min grej det heller. körde soppa blä. Nu blev jag smått grinig och köpte ett träningskort på ett privat litet gym. Nu kom vändningen Jag tränade 4 ggr veckan och åt 5 mål om dagen och använde mig av tallriksmetoden. Voila, det fungerade. Just nu har jag inte kunnat träna på ca2 månader på grund av sjukdomar etc, men jösses vad jag saknar att träna under min sjukdomstid har jag gått upp 5 kg som jag nu ska gå ner igen. Kände att jag behövde få motivation och inspiration så jag gick in här detta var en sida jag kommer att gilla. Vi ses

Hej! Gud vad inspirerad jag blev av ditt inlägg. Har själv provat de flesta dieter som vv, gi nutrilette mm. Inget som funkat i längden och har nu bestämt mig för att göra det jag borde gjort för längesen, röra på mig mer och äta enligt talriksmodellen.
Lycka till i fortsättningen också och tack för att du gett mig ytterligare motivation!!! 

Va duktig du är!

Duktig!!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Tackar, viär alla duktiga

Åh av bra! Grattis och hoppas att du blir bättre snart! :)
Josefinejumpforjoy.blogg.se