Dricka vinäger
Har en fundering.
Man kan ju dricka äppelcidervinäger för högre förbränning.
Funkar det med vitvinvinäger också? Eller är det bara äppelcider?
Det BRUKAR vara äppelcidervinäger.
// Shintaida
?
Förstår inte.
Går det alltså då med vitvinsvinäger?
Det har jag aldrig hört talas om att man brukar dricka. Så det vet jag inte. Tyvärr.
// Shintaida

Tråkigt… tänkte ge mig på det annars… då jag inte tål äpplen
Det finns annat som höjer fettförbränninegn.
Kaffe, starka kryddor, intag av mat var 3e timme… osv
Inte vitvin… Äppelcidervinäger ska det vara… men jag vet inte hur mycket av det som du är allergisk emot som finns kvar..
En tesked i 2.5 dl vatten, drick.
Om du är dödligt allergisk ska du kanske inte testa men om det inte är fara för ditt liv så fine.
Annars har norrbysa bra tips :) Piri Piri :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Någon dödsfara är det väl inte.
Får vätskefyllda blåsor på händer och runt mun och på bröstet.
Ont gör det…men dör gör jag inte 
Jag låter nog bli i alla fall…
Det tycker jag låter som ett klokt val, och är man allergisk mot äpplen så är det oftast på grund av syran som det är just i äppelcider vinäger.
//Maria
Everything will be okay in the end, if it´s not okay it´s not the end.

jag har hört att det bara är bulle med vinäger… att det bara är en myt alltså…

Funkar inte äpplecidervinäger tabletter heller? En kompis klarar det men klarar inte äpplen eller sånt med äpplen i som lixom nuddar halsen…
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Anledningen att vinäger ska fungera är att surt minskar GI på måltiden, alltså funkar vilken vinäger som helst, det är inte äpplet som är grejen utan surheten. Att tex droppa citron över maten funkar också, det sänker GI.
#10 tabletter funkar inte heller. har provat. det är likadant

Det här används väl inte endast inom GI, det är väl så att vinäger ger en mättnadskänsla?