Nutrilett diet, start idag!
idag ska jag starta upp med Nutrilett och köra detta tills jag gått ner fem kg. Efter "kuren" med Nutrilett tänkte jag börja med en hälsosam kost, inte utesluta något men börja tänka på att äta regelbundet och sse till att jag får i mig allt som behövs. Vissa Big NO No kommer det att finnas och det är vitt bröd, chips och pizza för jag vet att dessa tre är boven till mitt nuvarande tillstånd.
Så jag tänkte ha denna lilla tråd som en dagbok där jag skriver för att peppa mig själv och hålla lite koll på vad jag äter och gör.
Så, Idag: Startvikten är 86 kg och jag är 175 cm lång. Ha ringen direkt målvikt men jag går ner tills jag mår bra och kroppen känns piggare.
Frukost: 1 st nutrilette choclate.
Mellanmål kl 10: samma som till frukost.
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar
Tackar :)
Vänligen
Sofia

Lycka till!!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Säger de samma lycka till!
Tack alla :)
Kvällsmaten igår blev en halv liter vatten och ett ägg, kanske är att fuska men jag trodde jag skulle hungra ihjäl. Får bli en liten extra skärpning där.
Har inte vägt mig idag men det känns som att magen är något mindre svullen, men det kanske är för att jag inte gör annat än å kissar ;)
Vänligen
Sofia

hi hi, ja det blir nog inte så mycket "nummer 2"
Men stora lyckönskningar
Lycka till!
Hoppas att Du inte blir hungrig och att det då går överstyr.
Så gick det för mig. Matfrossade efter tre dagar!
// Shintaida

Hur går det?
#7 De 3-4 dagrna är alltid värst, när man väl har kämpat igenom dem så blir det mycket lättare och man är inte lika hungrig hela tiden.
kissmekate.blogg.se
Jodå, det går faktiskt riktigt bra! Har skött mig perfekt sen förra missödet och idag hade jag gått ner 2½ kg sen i tisdags och det känns bra!
KOmmer bli tufft idag med maten, är ju lördag och allt men men, det är bara att bestämma sig!
Vänligen
Sofia