Friskis och svettis
Jag måste börj träna och det nu!! eller imorgon iaf. jag funderar på om jag ska köpa gym kort på friskis och svettis, Någon som brukar träna där? hur är deras gym. (nu är det så klart lokala avvikelser men..)
Hoppas att jag är sådan att om jag betlar ett gymkort så ser jag till att gå också, vill ju inte slänga pengarna i sjön. jag tror det kostade 1400 för ett helt år, det är ju billigt endå..
//Maria
Everything will be okay in the end, if it´s not okay it´s not the end.

Jag tycker det är bra, mycket billigt och bra. Man behöver inte gå dit och vara så himla snygg i nya träningskläder. Skulle rekomendera dig att gå på gympa, så himla kul. Killar och tjejer olika åldrar…..man behöver inte heller där vara duktig. Jag ser ut som en skrämd gräshoppa utan motorik….men mycket effektivt förbränningsmässigt. där ingår även styrka…
jo, men huvva grupp träning är det värsta jag vet, jag har provat på det och jag bara skäms, kan inte tänka på annat. så det går nog bort, iaf som jag ser ut just nu.
//Maria
Everything will be okay in the end, if it´s not okay it´s not the end.

Sluta skämmas över dej själv nu med det samma! Du är bra, du är fin bara just för att du är du. Så de så!