Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettträning
Läst 1486 ggr
[MollBarn]
2009-03-21 14:37
0

Övertalningstips

Jag vill verkligen börja träna på gym. har både ett life och ett sportlife gym i närheten. men min "kära" far tror inte på det faktum att jag faktiskt vill träna. Visst, hopprep, studsmatta, joggingturer, armhävningar… allt är ju jättebra, men det blir ju inte riktigt den allsidiga träningen som man kan få på ett gym, + det faktum att man kan träna med kompisarna och det blir mycket roligare. 

Någon som har övertalningstips?

miuljo
2009-03-22 22:51
0

det är altså din far som ska betala ditt gymkort?

ja.. asså.. av egen erfarenhet så kan jag ju säga att det är inte mycket lättare att ta sig till gymmet än att hopppa hopprep.. det är kul dom första gångerna.. sen kommer ursäkterna även för gymmet :/

jag tänkte presis som du! var skitpeppad! nu har jag inte varit där på ett år…

jag vat inte vad du ska köra med för övertalningsknep…

har du inte möjlighet att betala kortet själv? kanske jobba lite föratt få ihop pengar till det… då visar du ju oxå din pappa att du verkligen vill.

[MollBarn]
2009-03-23 22:33
0

vill ju gärna börja träna, och som han tjatar på mig om att jag måste gå ner i vikt tkr man ju att han kan bidra något…

Simsan78
2009-03-24 11:47
0

Finns det inget billigare alternativ än ett årskort, som du kanske kan börja med.

Då kan du ju testa på utan att det kostar lika mycket, för som #1 skrev så är det lätt att hitta på ursäkter…

Dessutom kan du visa pappa att du menar allvar.

Hoppas det går bra för dig.

[MollBarn]
2009-03-25 23:31
0

så kanske man kan göra… tack:)