Stegräknare !?
Har ni någon favorit model på stegräknare? Och funkar den bra??? Är de bra med bara steg eller är de bra med att den visar i km oxå?
Själv så har man provat den del många billiga varianter som var rätt ok, men den vissade bara stegen. Typ såna man har fått med i tidningar o så. … Fick en via jobbet som var rätt bra som visade både steg o i km. Men måste kolla upp märket kanske kan sätta in en bild oxå!
Tycker att de dom har på Tappa.se funkar väldigt bra visar bara steg men kan man inte radera de när de stitter på. Var in igår o såg att de hade fått en ny model är med både km o calorier koll tror jag de var.
Beställde en så så jag ska prov. så får vi se..
Jag beställde en stegräknare från livsvinst.se och är jättenöjd med den.
Den visar stegen man tar, aerobic steg, km, kalorier och så kan man se hur mycket man gått några dagar innan, jättebra :D

Det är en jättebra stegräknare i min mobil Sony Ericsson W580i, sparar resultaten så man kan gå tillbaka och ser hur långt och hur många steg man gick en annan dag, vecka, månad…
#2 i mobilen de var ju lite annorlunda att höra kul.
köpte en jättebra på media markt för en 50-lapp. den visar steg, km, kalorier… ganska mycket för ett litet pris med andra ord. Skriver sedan ner resultaten i kalendern. lite irriterande bara att den nollställer sig ibland. men då blir man oftast lite extra peppad att gå igen stegen:)
Omron Walking Style II är kanonbra - det är den som Livsvinst.se säljer.
Jag har en.. Men den funkar inte så jättebra. Fast den var ju billig också :P
Min mobil är en guldgruva om man vill träna och lyssna på musik samtidigt :)
W710i
Fullt utrustad
Träna till favoritmusiken. Koppla stereoheadsetet till telefonen och fäst armbandet runt armen (båda medföljer). Nu är du redo att ge dig ut i världen.
*all info från w är taget från sony ericssons hemsida*
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Har som sakt testat den nya stegräknaren som tappa.se har. och jag tycker den är bra. Den har 5 funkioner. Steg, km,kcal, ex time och klocka.. man stänger igen den så man kan inte radera. de är bra!
Jag har nyligen fått en stegräknare från en tidning, och den visar steg, kilometer och hur många KCAL man har bränt! Jättebra! Fick den med Topphäsa.
#9 du kan väl skriva när du har anvät den om du tyckte att den var bar eller dålig!
Tänk att de finns så många olika modeler på stegräknare!
Jag skrev ju att den var jättebra… så eeh. Aja, jag kan säga igen, den var jättebra, jag har använt den och den fick jag med Topphälsa!
#11 Var nog i en annan värld tror jag när jag skrev de. Läste ju de du skrev.! Skratt!
ok, gör inget. Den är faktiskt väldigt bra, dock har jag fått dåliga resultat. Men det är inte på grund av den… jag har varit sjuk, eller jag är sjuk, men jag är i skolan idag ändå.
Har längtat väldigt mycket!