vem är trollabolla?
vem är trollabolla?
Jo det är jag! :D Jag är en tjej på 25 år, arbetslös pga skada.
Är 160 cm över marken, och en vikt på ca 90 kg. (För att vara exakt så 92 kg sist jag vägde mig, pendlar på 89 - 92 kg) Drömvikten för tillfället är 75 kg! Dvs femton kg. Jag vill gärna vara lite mullig, då jag anser att tjejer är som finast då. ;)
Har som mest vägt 110 kg, gick ner stadigt en period men sedan började jag arbeta och vikten har stått stilla sedan dess. Som tur är så har jag lyckats behålla vikten under ett år!!! Har tagit tag i detta igen! Jättesvårt då det inte hänt något på flera månader, men nu börjar det trilla vikt sakta men säkert.
Min "metod" är att dricka mycket vatten, dra ner på onyttigheter och röra på sig mer. Har hantlar och gummiband som jag tränar ryggen med varje dag, och så en motionscykel som får sig en omgång fem dagar i veckan. Är ute och går runt 40 - 60 minuter om dagarna, beroende på vädret och humöret. Äter allt, förutom onyttigheter, och tills jag känner mig lagom mätt. Så ingen svältkur här, även om jag faktiskt äter för lite och för sällan för min kroppshydda. :/
Så jag kommer husera här ett tag hade jag tänkt mig, så ni får stå ut med lite dumma frågor då och då. ;)
trollabolla
välkommen hit. Hoppas du kommer få många bra tipps.
//Maria
Everything will be okay in the end, if it´s not okay it´s not the end.

Precis som Ylva-Li säger….Det finns inga dumma frågor….bara dumma svar 
Jag blev som jag blev när jag blev som jag inte skulle bli!