peppkompis? :D
jag tänkte att det är inte lätt att kämpa på själv, jag känner själv att jag har bestämt mig så många gånger att gå ner i vikt och misslyckats lika många gånger, så nu behöver jag ågon som verkligen bryr sig om hur det går för mig och att jag sak få bry mig om och peppa den andra personen,
känner du likadant? vill du kanske bli min peppkompis? ;D
(kan typ ha varandras msn eller liknande och uppdatera varandra och sncakca varje dag) :)
någon trevlig människa som vill dela sin viktresa med mig? :)
hej :) du kan lägga till mig på msn om du vill? :) PMa mig isåfall :)
kulkul! :D
men det skadar aldrig med fler ;)
(man kan aldrig få för många vänner ^^)
Peppning är jätteviktigt! Och stöttning såklart, när det blir jobbigt. Här inne är det förstås också bara att rasa av allt som är jobbigt, motigt osv med ens viktnedgång och få stöttning och peppning av oss här inne. :)
Är det mer personligt så finns ju vår lite mer "Hemliga" del som man måste få tillgång till av oss. (Vilket man får lätt genom att pm:a någon av oss.)
//Ylva-Li
|| Studio Li (foto) ||
Jag skulle behöva en privat kock som sprang efter med mat hela tiden. SÅ jag åt carannan timma och rätt mat. SÅ jag hela tiden höll en nöjd balans.
:D
Hör av dig om du är intresserad.
JAG behöver verkligen en pepp-kompis! mer en allt annat tror jag.. :D
Är tjej, 23 år, och behöver nästan gå ner 25 kilo… Känns väldigt, väldigt svårt själv.. :(
Min msn (där jag sitter hela dagarna+nätterna) är oceanborn@live.se
Adda gärna om någon känner samma som jag. :)
Jag tränar och försöker äta nyttigt, men på måndag börjar jag med det "på riktigt" och skulle nog och behöva en peppkompis. Om du (eller nån annan) vill bli min peppkompis så kan ni pma för msn :) Är 15 år och vill gå ner upp till 7 kg.
Jag vill ha en peppkompis så vi kan stötta varandra:) Jag vill gå ner 20-25 kg. 1 kg i veckan hade vart kanon!.
vi kan tipsa varandra om nyttiga matrecept för dagen och kanske hur man ska träna. Sedan kan vi skryta när vi vart duktiga och gjort något bra:) så har någon ungefär samma mål som mej så adda gärna min MSN^^ Gisela.Daun@hotmail.com
Jag försöker undvika kolhydrater, men inte helt. Föröker undvika fett, speciellt dåligt fett. Och försäker röra på mej minst 30 min om dagen.
Min blogg: SweGizmo.se
hej hej! du får gärna min msn:) har väldiga problem med motivationen så jag behöver också peppning! :)
Jag vill också ha en peppkompis :D
Hej!
jag är ny här ,men känner som du det är roligare med vänner som hjälper varandra.Jag har efter julmaten insett att nu får det vara nog.
Hoppas att vi kan stötta varandra.
Kram och ljus Catarina
Jag vill jättegärna ha massa peppkompisar :D Det går ju att ha flera stycken i samma konversation på msn också :D kan vara roligt.. min mail är klisterplaster@hotmail.com
Hejsan jag vill ochså ha en peppkompis och vara en peppkompis *ler* jag har många kilon att gå ned 40-50 kg har testat det mesta inom bantning o misslyckats 1000 ggr, nu väntar jag på gastric bypass op och under tiden äter jag mindre kohydrater och har börjat träna lite smått, adda mig gärna på msn Tantmarre@hotmail.com s¨har du en god vän för livet, vill du har en träningskompis så hänger jag gärna på bor i ludvika/dalarna!!!

pluttig har du provat LCHF? Alltså att skippa ALLA kolhydrater? Går du in på http://www.kolhydrater.ifokus.se/ så finns det folk där som gått ner massor med kilo. Prova det innan du tar till så drastiska metoder som att operera dig. Kolla också http://www.kostdoktorn.se/.
Hatar cancer och älskar vårlökar.
Jag söker också peppkompisar. Skriv gärna till mig :)

Jag vill oxå peppa och peppas!
Jag behöver verkligen detta!
Är en tjej på 22 år snart, som bor i Alingsås just nu och ska gå ner ca 25 kg. Försökt ALLA dieter men inget funkar… Jag har inte diciplin nog! Nu har jag kört 1½-2 mån riktigt bra, kommit över mitt största beroende läsk och har hållt mig till det ganska bra. Ätit vanligt men mindre, ätit godsaker på helgen bara (vilket har resulterat i att jag inte ens vart sugen då jag"får" äta). Dessutom har jag gått dagliga promenader på minst 30 min.
Men, jag har inte gått ner ett kilo o inte en cm i midjan, så jag har tröttnat helt! Jag vet att jag borde äta lite mindre portioner och aningen nyttigare men det är även svårt att va nyttig när man är student, det är dyrt att va nyttig tyvärr.
Men nu behöver jag pepp för att komma upp igen! Senaste veckan har allt gått åt skogen, det jag skippat i månader har jag köpt varje dag… Suck… :/
Hjälp?!
Adda gärna msn om du behöver en pepp-kompis!