Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettallmänt-viktsnack
Läst 907 ggr
Anken
0

Försöker..

Hej allihopa, jag har varit medlem i någon vecka här men det här är första gången jag skriver. Jag ska försöka gå ner några kilo tänkte jag. Jag satsar inte på beach 2009, men jag vill så gärna kunna klä mig hur jag vill, utan att behöva tänka på min kropp.

Mitt första steg är att jag har börjat äta yoghurt med dinkelmüsli och färska jordgubbar eller äpplebitar. Det kanske inte är en helt fantastiskt nyttig frukost men det är bättre än det vita bröder med smör som jag brukade äta innan. Dessutom är det förbaskat gott!

Sen tänkte jag att jag ska börja jogga lite nu till sommaren när det börjar bli så fint väder. Jag ska köpa ett par bra joggingskor tänkte jag.

IaMiaMaria
0

Kul.

Lycka till.

en bonus är ju om du kan hitta en yoghurt med mindre socker i, eller ännu bättre är det ju om du gillar naturell.

//Maria

Everything will be okay in the end, if it´s not okay it´s not the end.

Fialotta2
0

Vad bra att du har börjat lagt om stil.Glad

Det är bra att ta något steg åt gången, så det inte blir en förstor omläggning, för då är det lättare att tappa sugen efter ett tag.

kastanjen
0

Lycka till! Blev lite sugen på att börja jogga jag också nu Glad

Anken
0

Jag äter Valios vaniljyoghurt som är laktosfri eftersom jag är laktosintollerant(stavas?).

Efter att jag har ätit min müsli med färska jordgubbar så känns det inte så frestande att ta en smaklös macka längre. Ni som inte har ätit müsli med färska jordgubbar borde verkligen prova det! Supergott. Skrattande

IaMiaMaria
0

Ja det är super gott Glad jag brukar oftast äta fil på morgonen, men gillar yohurt också Glad

//Maria

Everything will be okay in the end, if it´s not okay it´s not the end.