Början
Hej på er!
Hittade sajten och tror jag ska trivas super :) Men, har ett stort problem med vikten och vill ta tag i det NU. Min magsäck är gigantisk och skulle behöva på något sett få ner den, fasta?
En bekand till mig dricker äppelcidervinäger så att hon inte ska bli så hungrig, någon som provat?
Jag behöver få en rätt drastisk start annars ramlar jag lätt in i det gamla. Vet inte riktigt hur jag ska börja bara..
Jag har som sagt lätt att trilla ur mina planer och hetsäter istället, om jag inte får några resultat. Så, jag ska börja röra på mig mer. Powerwalka och rida, men annars. Hur ska jag gå vidare?
Tack!
Druckit äppelcider har jag testat… märkte dock ingen större skillnad mot att dricka vatten dock :)
Fasta är jag starkt troende på. Man tar bort alla mattankar ur huvudet och det är väldigt skönt.
Minska portionerna genom att använda mindre tallrikar är mitt tips.. förneka dig inte för det får en bara att trilla dit…
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Tack för infon! Jag har även tänkt på div piller som minskar hungern?
Då jag pluggar har jag funderat på hur det blir med fastan med samtidigt kunna koncentrera mig?
Fatiima, påbörja fastan en fredag vid lunch. Dom jobbigaste tröttkänslorna är på dom första dagarna så om du är ledig över helgen så kommer det att gå bra.
Ingen motion under de första 2-3 dagarna utan ta det lugnt, gör det till din egentid där du inte behöver ta hand om någon annan än dig själv.
Förbered dig genom att minska på portionerna en vecka innan. Drick massor med vatten, ha alltid ett glas i närheten.
Sen när du ska börja äta igen så kan du börja med något lättsmält och sen sakta införa mat igen… tillbakagången ska i bästa fall ta lika lång tid som själva fastan
Sen är det upp till dig att äta med sans… Jag förnekade mig en massa efteråt och allt blev fel men det tog ett bra tag innan jag föll…
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Okej, tack! Då börjar jag denna veckan att minska maten och påbörjar resten på fredag. Tack igen!
Om du vill ha hjälp men inte vill ta det i öppen tråd så är det bara att pm:a mig :) Lycka till :)