Saknar bikiniformen - peppning behövs!
Hej!
Jag saknar lite motivationen just nu att gå ned de där sista kilona till sommaren - och den hemska bikinin. Är det någon mer än mig som skulle behöva lite peppning och goda råd, en person som kan vara lie stöttande i svåra stunder? Förhoppningsvis kanske även jag kan hjälpa någon också!? PMa gärna :)
Ingen?
Hej Yezz!
Hur mycket har du gått ner nu och hur mycket har du kvar? kanske insikten av hur mycket du faktiskt har gått ner, kan hjälpa till att motivera till resten.
Står viktminskningen still nu? Kanske behöver du trappa upp motion osv för att få till de där sista?
Lycka till!
//Ylva-Li
|| Studio Li (foto) ||
Nja problemet är att jag hade en ok vikt (även om det alltid finns det där extra-kilot man skulle vilja gå ned). Nu har jag dessvärre gått upp 3 kg och det känns inte så roligt. Samt att den senaste tiden har jag varit konstant godis (eller choklad) sugen…
Jag skulle ju vilja gå ned till den vikt jag hade nyss i alla fall (52 kg). Det borde inte vara något direkt problem om jag inte föråt mig på godis. Jag har kommit i några dumma rutiner eller vad jag ska kalla det. Det kan gå en vecka så äter jag nästan ingenting utan blir äcklad av all mat. Sedan kommer det en vecka då jag nästan hetsäter och är superhungrig ständigt… Och i synnerhet godissug. Vet inte hur jag ska komma ur det. Det är oavsett mensen fast jag har sett vissa tendenser att jag inte är hungrig direkt efter mensen men väldigt hungrig och godissugen innan (fast chokladsugen har jag alltid varit innan mensen, men inte på detta sätt).