Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettallmänt-viktsnack
Läst 995 ggr
[SarahOhrn]
0

Behöver pepp! :/

Jag har nog gett mig på alla sorters dieter, vissa flera gånger, men det går bara inte. Nu det senaste har jag bara försökt äta lite mindre (men nästan samma sorts mat) försökt hålla mig ifrån godsaker (på vardagarna till att börja med), röra mig mer.

Och nu har det gått bra i 1½ månad, jag har gått promenader varje dag, skippat godsaker (ätit det ungefär en dag i veckan), minskat på maten och så vidare. Men senaste veckan har jag fallit tillbaka helt, ätit pizza, mcdonalds, chips, för mycket mat och knappt rört mig.. :/ Jag som äntligen fått lite diciplin. Men jag tror jag tröttnade för under den här 1½ månad hände inte ett skit med vikten eller midjemåttet, så man tröttnar ju när man inte ser nåt :(

Behöver pepp för att komma igång igen! Vet inte hur bara.. Har ju misslyckats i flera år så väntade mig inte att klara det denna gången, men man tröttnar så när inget händer på 1½ månad!

Branneli
0

Imorgon/Idag är en ny dag med nya möjligheter !! Cool

Ylva-Li
0

Jag förstår precis hur du känner dig.
Som Branneli säger så är det en ny dag i morgon. Min dietist har alltid sagt åt mig att OM frestelsen blir allt för stor så är det inte världens undergång. Tänk att imorgon är en ny dag med nya krafter och möjligheter att börja om. :)
Kanske skulle du ha behov av en dietist du också för lite stöttning?

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

[SarahOhrn]
0

Ja det skulle jag verkligen, men får ju ingen genom sjukhuset, då måste jag ha mer problem än övervikt.. :/ Eller verkligen va besvärad.. :(

Ylva-Li
0

#3 det låter jättekonstigt! Självklart är du berättigad en dietist om du har övervikt och försöker gå ner i vikt! Prata med din läkare igen och kräv att få en remiss dit.

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

[SarahOhrn]
0

Okej, då ska jag göra det!! :)