Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettallmänt-viktsnack
Läst 1744 ggr
SparklingTindra
0

Skinny jeans?

Äger ni ett par skinny jeans? Då menar jag alltså jeans som ni inte kommer i, men som ni äger ändå och hoppas att dom en dag ska passa?

Jag äger ett par sådana. Jättesnygga är dom och jag hoppas verkligen att jag kommer i dom en dag.

På bilden: Miranda (i Sex and The city) i sina skinny jeans.

AnneN
0

Jepp jag har inte bara jeans jag vill komma i utan även andra plagg som tex en super snygg klänning som jag bara använt 1 gång.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

shintaida
0

Jag har MÅNGA nya jeans, som jag köpt i storlek mindre (38) för att få lite motivation.

Men det har varit dåligt med det.

Motivationen kom, när min dotter var här (storlek 36) och hon visade hur man kan klä sig och sminka sig vardagligt men snyggt. ÄVEN i jeans.

DÄR fick jag peppning, minsann!

Så nu, sen hon åkte för lite mer än en vecka sen, har jag gått ner från 83 kg till 78,4 kg i dag!!

Bra med smala döttrar ibland!

Jo, hon ringer varje dag och uppmuntrar mig och berömmer mig varje gång jag gjort något extra. Som att ha orkat ta mina powerwalks t ex.

[Norrbysa]
0

Jag brukade köpa ett par supersnygga jeans… men en storlek för små..

GRYM PEPPNING!

Nu har jag gått från strl 31 till ca 28 i midjan på mina jeans.

Målet? är 27.. eller kanske 25..

AnneN
0

#3 oj storlekar under 30 i midjan på jeans har jag nog inte haft sedan jag var 12-13 år och då var jag smal.

_**/Mvh Anne

[Norrbysa]
0

#4 Ärsch.. Det beror ju helt på hur man är byggd. man har ju lixom ben som tar emot tillslut.. höfter.. :)

AnneN
0

#5 jo det är ju klart, jag har ju själv alltid haft ganska breda höfter och axlar (timglasformad då jag inte är överviktig)

_**/Mvh Anne

[Tassy]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag hade ett par skinnysar, så här ser det ut idag. Första målet var att komma i dem, sen hände nåt på vägen Flört

De är strlk 42, vilket jag "alltid" haft på kläder, och när storlekarna smet iväg så sa jag att jag skulle tillbaka på 42, men så blev det inte. Skrattande Nu är detta vanlig storlek, inte såndär jeansstorlek.. hur räknar man om? Skäms

AnneN
0

#7 då jag hade 31 eller 32 i midjan på jeans så hade jag storlek 38-40 på andra kläder eller Medium.

_**/Mvh Anne

wanna-be-thin
0

jag har massor av kläder som jag inte kommer i eller helt enkelt sitter förjävligt XD sorgligt egentligen men då gör 'jag' ju inget annat än att panikskratta x).. -.-'

[Tassy]
0

#8 Ok, jag har 34/36 nu på kläder upptill, och tidigare hade jag 42 både upptill och nertill, så vågar jag jämföra så även nu tror du?

AnneN
0

#10 kroppen förändras ju med tiden så helt lik kanske den inte är, men det kan ju fungera som någon slags riktmärke iaf

_**/Mvh Anne

[Tassy]
0

#11 oki, tack :)

spiritedaway
0

Jag äger en hel del kläder jag hoppas jag ska passa i igen.

madeilene87
0

jag har massa med jeans som jag sparat från den tiden jag var en 36:a (3 år sedan) som jag har gett mig f*n på att komma i igen :D

JMax
0

Hela min garderob…

Ok fusk eftersom jag är gravidSkrattande!! Men jag undrar vad jag kommer i sen? Fanns plagg innan med som jag drömmer om att nån dag komma i.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!