Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettallmänt-viktsnack
Läst 923 ggr
Morsan1
0

När suget kommer.....

…..vad gör du då?

Har ni några bra tips på vad man kan hitta på när man blir så där toksugen på nåt gott?

Vad distraherar du dig med?

Kramis

[Tassy]
0

ett glas vatten, en promenad, musik, en god bok, eller i värsta fall så unnar jag mig en liten bit och motionerar sen en rejäl stund.

Tar mig en funderare på vad jag har gjort som kan ha utlöst suget.

fredrikaa
0

känner också ibland söt suget. Jag tar då en morot eller så går jag och tar vatten i ett glas!

Hunden är din bästa vän

ristrom.blogg.se

Rovanja
0

Har också hört att morötter ska lindra suget…

Men jag får för det mesta saltsug. Något tips där?

Choklad
0

Man kan borsta tänderna …..eller så kan man tugga på tuggummi, helst då sockerfritt. och med en stark smak,,antingen av mint eller salmiak…äta en frukt eller en grönsak, kanske salta pinnar om man vill ha salt? det är ju inte så mycket kalorier i dem? ller så kan helt enkelt ta en tomat eller körsbärstomater, de lindrar min längtan efter choklad.. persilja är också jättebra, och nyttigt. Eller så kan man ta lite vitlök eller vanlig lök, säg det godis som är gott efter en rå bit lök

U R us

Alexandra-S
0

Tuggar tuggumi!
Se till att ha en hobby man kan göra hemma. Tex ett djur! Har man alltid något att göra tänker man inte på att äta, inte jag iaf .:)

Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu

Faidra
0

Borsta tänderna! Du får fina tänder och dessutom är det inte mycket mat som smakar gott när man precis har borstat tänderna!

farmorgreta61
0

Jag tar en bit gurka och några körsbärstomater. Vatten är oxå bra