Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettallmänt-viktsnack
Läst 1806 ggr
totajohan
2009-06-08 21:34
0

ölmage

hejsan! jag har en ölmage. hur får man bort den? sittups lr viktminskning lr vad?

[LiisaDagger]
2009-06-09 01:28
0

Du kan inte punktförbränna fett genom träning. Det enda som gäller är viktminskning, men på vilket sätt får du bestämma själv :)

Hausswolff
2009-06-09 17:58
0

LiisaDagger har helt rätt. Du kan inte träna bort en ölmage på det sättet. Generell viktminskning kan fungera, men det är inte ovanligt att även normalviktiga och t.o.m. smala män har s.k. ölmage. Är det bukfetma det handlar om, och inte bara underhudsfett som samlats kring buken, kan det vara besvärligt att bli av med, men med rätt kost och träning (låt bli alkohol) bör det gå.

Lycka till.

Branneli
2009-06-09 18:18
0

Ändra livsstil !! Matintag & motion……

Hur man förändrar får man ta ett eget beslut & pröva vad kroppen behöver. Vi är så olika Cool….

Lycka till Flört

totajohan
2009-06-10 00:29
0

hejsan! tack för tipsen. jag dricker inte mkt alkohol så ofta. har alltid haft den s.k ölmagen. min pappa e likadan nämligen å han tränar cykling å löpning. det är därför jag vill ha lite tips på hur man vill ha bort den. har börjat tröttna nämligen och jag har vänner som tycker jag ser ut att vara gravid och det är ju inte kul för en man att höra. jag e normalbyggd för huvudtaget.

mvh johan